● Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago
- Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa
Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy konwersji Leadoo. Ten przełomowy ruch na europejskim rynku martech znacząco wzmacnia pozycję SALESmanago – lidera SaaS o polskich korzeniach – w segmencie średnich firm e-commerce i rozszerza zasięg geograficzny firmy o kluczowe rynki północnoeuropejskie.
Fuzja z Leadoo, fińskim pionierem konwersji online, oznacza wspólne, imponujące portfolio ponad 3000 klientów. Zintegrowane narzędzie oferuje zaawansowaną personalizację, precyzyjną identyfikację i segmentację potencjalnych klientów oraz skuteczną konwersję odwiedzających w kupujących. Już teraz SALESmanago obsługuje ponad 158 miliardów transakcji miesięcznie, pozwalając markom takim jak: iSpot, Komputronik, Victoria’s Secret czy 4F osiągnąć średnio dwudziestokrotny ROI przy konkurencyjnym czasie zwrotu z inwestycji.
W połączeniu z innowacyjnymi możliwościami Leadoo w zakresie konwersji, SALESmanago oferuje najlepsze w swojej klasie narzędzia do angażowania i utrzymywania klientów dla branży eCommerce w całej Europie.
„W obliczu rosnącej fragmentacji rynku martech, dostarczamy średniej wielkości firmom eCommerce kompleksowe, a jednocześnie proste w użyciu narzędzie. Łącząc siły z Leadoo, tworzymy platformę, która nie tylko zwiększa sprzedaż, ale fundamentalnie zmienia sposób, w jaki marki budują relacje ze swoimi klientami. To kolejny krok w realizacji naszej strategii zostania liderem w sektorze Customer Engagement Platform w Europie” – podkreśla Brian Plackis-Cheng, dyrektor generalny SALESmanago.
Fredrik Rönnlund, dyrektor generalny Leadoo, dodaje: „Połączenie z SALESmanago to naturalna decyzja biznesowa. Wspólnie możemy zaoferować klientom znacznie większe możliwości rozwoju i lepsze wyniki ich działań marketingowych.”
John Messamore, Partner SilverTree Equity – właściciela portfolio powyższych firm zauważa: „SALESmanago i Leadoo to fuzja dwóch innowacyjnych platform wykorzystujących generatywną sztuczną inteligencję, otwierając nowe możliwości synergii”.
Ravi Sharma z Perwyn komentuje: „Ta inwestycja to dopiero początek. W najbliższych miesiącach planujemy kolejne strategiczne partnerstwa, które umocnią pozycję SALESmanago jako wiodącej platformy CEP w Europie”.
Źródło: SALESmanago / All 4 Comms
_____________________________________________________________________
O SALESmanago
SALESmanago, założone w 2012 roku, to europejski dostawca usług SaaS oferujący kompleksową platformę do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP), która dostarcza zaawansowane narzędzia marketingowe, szczególnie dla sektora e-commerce. Z naszych rozwiązań korzysta ponad 2 tys. średniej wielkości firm z całej Europy, w tym takie marki jak iSpot, 4F czy Victoria’s Secret.
Platforma SALESmanago ułatwia klientom pozyskiwanie, konwersję i angażowanie odbiorców dzięki zaawansowanej personalizacji oraz precyzyjnie zaplanowanym ścieżkom zakupowym, opartym na naszym unikalnym modelu wzrostu (Growth Framework). Naszym priorytetem jest zwiększanie przychodów naszych klientów, co potwierdzają wysokie oceny: 8,8/10 na TrustRadius oraz 4,5/5 na Capterra, które odzwierciedlają skuteczność platformy i nasze zaangażowanie w rozwój marek B2C.
O Leadoo
Leadoo to czołowa platforma, która pomaga firmom maksymalnie wykorzystać potencjał ich stron internetowych, umożliwiając identyfikację, angażowanie i konwersję użytkowników.
Wspierając około tysiąca klientów na całym świecie, Leadoo zyskało reputację dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i doskonałej obsłudze klienta. W serwisie recenzji oprogramowania G2 może poszczycić się oceną 4,7/5 oraz statusem lidera i najlepszej platformy do współpracy w kategorii „marketing konwersacyjny”.