Radisson Collection Hotel, Warszawa podsumowuje rok i zapowiada zmiany

Flagowy obiekt sieci Radisson Hotel Group, mieszczący się przy ul. Grzybowskiej w Warszawie – Radisson Collection Hotel, Warszawa, obchodzi właśnie swoje 20-lecie. Jubileusz stał się nie tylko okazją do podsumowania dotychczasowej działalności, ale także do zapowiedzi zmian i wyznaczenia nowych kierunków rozwoju np. jeszcze większe zaangażowanie w zmniejszenie emisji dwutlenku węgla.

Pierwsi goście 5-gwiazdkowego hotelu Radisson Collection Hotel, Warszawa pojawili się 2 września 2002 r. To wtedy oddano do użytku obiekt funkcjonujący wówczas pod nazwą „Radisson SAS Centrum Warszawa”. 17 lat później hotel przeszedł całkowity rebranding i stał się pierwszym hotelem marki Radisson Collection w Polsce oraz w tej części Europy. W ramach renowacji odnowione zostało łącznie 309 pokoi i apartamentów, lobby oraz recepcja. Gruntowną przemianę przeszły również restauracje, które zyskały nowoczesne oblicze. Odnowione zostały też sale konferencyjne, salon Executive Lounge oraz dwupiętrowe centrum fitness.

Po 20. latach działalności, grupa hoteli Radisson jeszcze mocniej angażuje się w zrównoważony rozwój i społeczną odpowiedzialność biznesu, zgodnie z celami określonymi w 5-letnim planie strategicznym. Odpowiedzialny Biznes jest kluczowym elementem tego planu i ma szczególne znaczenie dla ambicji marki, by być  uznawaną za jedną z najlepszych marek hotelowych na świecie. Trzy filary, na których skupia się Radisson w ramach odpowiedzialnego biznesu to Ludzie, Społeczność i Planeta.

Ludzie
Bezpieczeństwo i ochrona pozostają najważniejszymi priorytetami, zarówno jeśli chodzi o gości, jak i pracowników oraz dostawców. Radisson koncentruje się na prawach człowieka, etyce biznesu i różnorodności. Na koniec 2021 r. 29,2% pracowników stanowiły kobiety, które w grupie zajmują kierownicze stanowiska – celem sieci jest osiągniecie do 2025 r. wyniku na poziomie 35% oraz 50% do 2030 roku. Dodatkowo 65% dostawców to lokalni przedsiębiorcy.

Społeczność
W ciągu ostatnich lat postawa, zaangażowanie i wysiłki członków zespołu Radisson w ich społecznościach były niezwykłe. Zapewnili zakwaterowanie i posiłki pracownikom służby zdrowia, szyli i przekazywali maski dla potrzebujących oraz realizowali wiele innych działań, które były potrzebne podczas epidemii Covid-19. W 2022 roku RHG łącznie przekazała 510 000 EUR różnym organizacjom non-profit, zaś pracownicy sieci odbyli łącznie 26500 godzin wolontariatu. Dodatkowo nieprzerwanie od 2018 Radisson Hotel Group współpracuje z organizacją SOS Wioski Dziecięce wspierając już 686 osieroconych dzieci, a grono nieustannie się powiększa.

Planeta
Radisson Hotel Group zobowiązuje się do prowadzenia biznesu w sposób zrównoważony, z możliwie najniższym poziomem emisji dwutlenku węgla, zużycia wody i generowania odpadów. Za główny cel stawia sobie zmniejszenie śladu węglowego i zużycia wody o 30% do 2025 roku poprzez ścisłą współpracę z właścicielami nieruchomości, budowniczymi i architektami. Radisson Collection Hotel, Warszawa dąży do tego, aby w ciągu 3 najbliższych lat zredukować emisję dwutlenku węgla o 30 proc. To nie wszystko – w celu całkowitej eliminacji plastiku z hotelu wprowadzone zostaną m.in. dozowniki na kosmetyki wielokrotnego użytku.

– Kluczowym zadaniem w nadchodzącym roku będzie realizacja działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Niezmiennie jednak chcemy także skupić się na dalszym rozwoju oferty hotelowej. Jestem pewien, że dzięki mocnej pozycji na polskim rynku i stabilnemu zespołowi profesjonalistów, uda nam się obsługiwać gości na niezmiennym, najwyższym poziomie. – powiedział Marco Eichhorn, Dyrektor Generalny Radisson Collection Hotel, Warszawa.

***

O RADISSON HOTEL GROUP

Rodzinę marek Radisson można znaleźć na całym świecie w ponad 120 krajach, z obecnie ponad 1.700 hotelami działającymi i w fazie rozwoju. Radisson Hotel Group prowadzi działalność w regionie EMEA i APAC, gdzie działa i rozwija się ponad 1.000 hoteli. Ta międzynarodowa grupa hotelowa szybko się rozwija, planując podwojenie portfolio do 2025 roku. Nadrzędną obietnicą marki Grupy jest Every Moment Matters z etosem obsługi Yes I Can!

Rodzina marek Radisson obejmuje Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Radisson Individuals, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson, oraz prizeotel zebrane pod jednym parasolem handlowym Radisson Hotels.

Radisson Rewards to międzynarodowy program nagród Radisson Hotel Group, który zapewnia unikalne i spersonalizowane sposoby tworzenia niezapomnianych chwil, które mają znaczenie dla gości. Radisson Rewards oferuje wyjątkowe doświadczenie dla swoich gości, organizatorów spotkań i biur podróży w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji.

Radisson Meetings zapewnia dostosowane rozwiązania dla każdego wydarzenia lub spotkania, w tym rozwiązania hybrydowe, stawiając gości i ich potrzeby w centrum swojej oferty. Radisson Meetings jest zbudowany wokół trzech silnych zobowiązań dotyczących usług: Personal, Professional and Memorable, jednocześnie dostarczając genialne podstawy i będąc unikalnie 100% Carbon Neutral.

Zdrowie i bezpieczeństwo gości oraz członków zespołu pozostaje najwyższym priorytetem dla Radisson Hotel Group. Wszystkie obiekty w całym portfolio Grupy podlegają rygorystycznym wymogom dotyczącym zdrowia i bezpieczeństwa, jak określono w Protokole Bezpieczeństwa Radisson Hotels. Protokół bezpieczeństwa jest integralną częścią programu bezpieczeństwa i ochrony Radisson Hotel Group, zapewniając, że zawsze dbamy o naszych gości i członków zespołu.