Proxi.cloud wzmacnia zespół programmatic. Jan Piotrowski nowym szefem działu

Jan Piotrowski dołącza do zespołu firmy technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w zakresie geolokalizacji, monitoringu ruchu w sklepach oraz geobehawioralnego kierowania reklam w Polsce. Piotrowski obejmie funkcję Head of Programmatic. Nowy szef zespołu zamierza wprowadzić kluczowe procesy wspierające jego pracę. Rozbuduje portfolio produktów reklamowych. Będzie też odpowiedzialny za współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju spółki w obszarze pomiaru i optymalizacji mediów. Jak sam podkreśla, w swojej karierze przeszedł każdy szczebel w dziedzinie zakupu programatycznego. Przez ostatnie trzy lata pracował jako konsultant wielu agencji digitalowych, a wcześniej zarządzał obszarem programmatic w Group One.

fot: Marek Korlak
www.marekkorlak.com

Jan Piotrowski ma 10-letnie doświadczenie w branży digital marketingu, głównie związane z zakupem mediów i wykorzystaniem ekosystemu programmatic. Przeszedł każdy szczebel w dziedzinie zakupu programatycznego – od młodszego specjalisty po szefa zespołu programmatic w SalesTube, platformie do sprzedaży e-commerce, należącej do Group One. Ostatnie trzy lata przed zasileniem szeregów Proxi.cloud spędził, pracując jako konsultant różnych agencji digitalowych.

– Jako Head of Programmatic będę nadzorował realizację kampanii reklamowych dla klientów firmy, a także organizował wspierające je procesy. Będę też odpowiedzialny za rozwój produktu reklamowego i za zarządzanie zespołem specjalistów. Do moich obowiązków należeć będzie również ścisła współpraca z działem handlowym, w celu skalowania sprzedaży nowych produktów – mówi Jan Piotrowski, nowy szef zespołu programmatic w Proxi.cloud.

Głównym zadaniem Piotrowskiego, wyznaczonym mu przez zarząd spółki, jest wzmocnienie zespołu, odpowiadającego za realizację kampanii reklamowych, wykorzystujących autorskie rozwiązania technologiczne Proxi.cloud. Ponadto ma on znaleźć nowe ścieżki rozwoju produktów z obszaru AdTech. Natomiast jego najważniejszym długoterminowym celem jest wprowadzanie kolejnych innowacji z obszaru marketingu cyfrowego i zapewnienie najwyższej jakości produktów AdTech, szczególnie w perspektywie dalszej ekspansji firmy.

– Tak ważne zadania powierzyliśmy Janowi ze względu na jego doświadczenie w zarządzaniu obszarem programmatic w agencji mediowej i ogromną wiedzę z zakresu reklamy cyfrowej. To jest dokładnie to, czego potrzebujemy do ekspansji. Jan doskonale rozumie specyfikę biznesu technologicznego. A jego umiejętność rozwoju produktów reklamowych to nieoceniony zasób w kontekście naszych planów, zarówno tych najbliższych, jak i długoterminowych. Niezwykle istotne jest też jego doświadczenie w projektach na styku technologii i reklamy – komentuje Mateusz Chołuj, CEO Proxi.cloud.

Piotrowski, jak sam zaznacza, jest certyfikowanym trenerem Google z obszaru programmatic buying. Ma więc wiedzę zarówno operacyjną, dotyczącą stricte realizacji kampanii, jak i doświadczenie managerskie. Taki set umiejętności daje mu szerokie spojrzenie. Jest w stanie wesprzeć specjalistów merytorycznie, jak również spełniać zadania, takie jak organizacja procesów oraz budowanie strategii rozwoju.