Łukasz Pytlewski dołączył do firmy technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w targetowaniu i realizacji kampanii drive to store. Został Head of Data. Będzie odpowiadał za rozwój unikalnych produktów służących do pomiaru efektywności działań marketingowych i monitoringu zachowań konsumentów w świecie offline. Ma poszerzyć i udoskonalić ofertę analityczną. Zarząd spółki podkreśla, że inwestuje w najlepszych ekspertów w tej dziedzinie. Oprócz prawie 20-letniego doświadczenia Pytlewskiego, ceni jego kreatywność, a także głęboką znajomość rynku data-driven marketingu oraz potrzeb reklamodawców, wydawców i agencji.
Łukasz Pytlewski ma ponad 18-letnie doświadczenie w zakresie budowania, rozwijania oraz integrowania produktów analitycznych i technologicznych, a także tworzenia procesów zarządzania danymi. Prowadził projekty analityczne dla czołowych reklamodawców zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach europejskich. Zdobył doświadczenie, m.in. rozwijając kompetencje analityczne dla agencji GroupM, a także prowadząc projekty doradcze w Accenture.
– Umiejętności i dotychczasowe doświadczenie Łukasza idealnie wpisują się w kluczowe kompetencje, na których chcemy budować Proxi.cloud. Głęboka znajomość rynku data-driven marketingu oraz potrzeb reklamodawców, wydawców i agencji, a także zrozumienie nadchodzących zmian strategicznych to nieoceniony wkład Łukasza w naszą firmę. Najistotniejsze jednak jest jego dopasowanie do naszej kultury. Liczy się także kreatywność połączona z pełnym skupieniem na tworzeniu realnej wartości dla marketerów. Jesteśmy przekonani, że z Łukaszem osiągniemy dużo więcej – mówi Mateusz Chołuj, CEO Proxi.cloud.
Pytlewski objął stery działu danych i analiz. Jak podkreśla zarząd spółki, to bardzo ważna rola w firmie i sygnał dla rynku, że Proxi.cloud inwestuje w najlepszych ekspertów w tym obszarze. – Odpowiadam za rozwój produktów analitycznych opartych o dane geolokalizacyjne. Oferują one unikalne możliwości pomiaru efektywności prowadzonych działań marketingowych. Dostarczają również użytecznych insightów, pozwalających lepiej rozumieć zachowanie konsumentów w świecie offline – komentuje Łukasz Pytlewski, nowy Head of Data.
Zadaniem Łukasza Pytlewskiego jest poszerzenie oferty analitycznej oraz jej doskonalenie, aby w jak najlepszym stopniu odpowiadała na potrzeby działów marketingu. Do jego krótkoterminowych celów należy rozbudowa kompetencji w zespole i automatyzacja procesów. Są to narzędzia do realizacji długoterminowej wizji Proxi.cloud, polegającej na dostarczaniu marketerom cennej wiedzy nt. rynku i efektywności ich działań.
– Obszar, za który będzie odpowiadał zespół Łukasza, bezpośrednio będzie się przekładać na wartość, jaką tworzymy dla reklamodawców, dzięki dostarczaniu im unikalnej wiedzy. Na jej podstawie marketerzy mogą szybko podejmować trafne decyzje. Równie ważne jest dla nas podnoszenie efektywności realizowanych przez nas kampanii reklamowych, dzięki wykorzystaniu mechanizmów uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. W długim terminie będzie to stanowiło o naszej przewadze rynkowej – podsumowuje Mateusz Chołuj.