Od 1895 roku marka Swarovski zachwyca zarówno mistrzowskim rzemiosłem biżuteryjnym, jak i wyjątkowymi strategiami marketingowymi. Z okazji premiery nowej kolekcji na sezon jesień/zima 2024 w centrum Warszawy pojawił się mural z portretem znanej modelki Iriny Shayk. Instalację można zobaczyć przy stacji Metro Politechnika.
Nowa kolekcja i kampania Swarovskiego nawiązuje do motywu przewodniego i estetyki poprzedniego sezonu. Niezwykły mural stanowi zatem kontynuację kampanii Venus, zaprezentowanej w zeszłym sezonie. Top modelki, w tym Irina Shayk na nowo ukazują Venus jako współczesną muzę – silną, niezależną, kreatywną, pełną wdzięku i elegancji.
Bazując na inspiracji morzem, nowe projekty łączą perły i kryształy Swarovskiego w odważnych kształtach nasyconych wyrazistą elegancją, czego dowodem jest portret z wizerunkiem modelki.
Globalna dyrektor kreatywna Giovanna Engelbert bawi się formą, rekonstruując i przekształcając elementy w niespodziewany sposób, aby zrealizować nowe, zaskakujące wyobrażenia o autorskich rodzinach biżuterii Swarovski.
Zdjęcia do kampanii Venus zostały uchwycone przez renomowanego fotografa mody Stevena Meisela, a ich wizualne piękno zostało wzbogacone przez kunszt stylisty fryzur Guido Palau i wizażystkę Dame Pat McGrath. Efekt końcowy, z gwiazdorską obsadą modelek, emanuje zniewalającym glamour, który doskonale odzwierciedla ducha kolekcji.
Mural w Warszawie oraz premierowa kolekcja jesienno-zimowa to efekt tej wspaniałej współpracy, która łączy sztukę, modę i innowację w jedną, spójną całość.
Za realizację projektu muralu odpowiada Good Looking Studio.
O FIRMIE SWAROVSKI Mistrzowie światła od 1895 roku.Swarovski tworzy piękne produkty kryształowe o znakomitej jakości i kunsztownym wykonaniu, które przynoszą radość i wysławiają indywidualność. Firma została założona w Austrii w 1895 roku i zajmuje się projektowaniem, wyrobem oraz sprzedażą najlepszych na świecie kryształów, kamieni jubilerskich, w tym Swarovski Created Diamonds i cyrkonii, biżuterii, akcesoriów, a także kryształowych dekoracji i elementów wyposażenia wnętrz oraz kryształów dla branży motoryzacyjnej. Swarovski Crystal Business ma zasięg globalny, jest obecny w ponad 140 krajach na całym świecie z 2300 butików Swarovski uzupełnionymi przez wybranych partnerów multibrandowych i zatrudnia 16 600 osób. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania) Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. Częścią dziedzictwa Swarovski jest odpowiedzialny stosunek do ludzi i naszej planety. Dziś spuścizna ta jest ugruntowana w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju w całym łańcuchu wartości, z naciskiem na innowacje w gospodarce o obiegu zamkniętym oraz wspieranie różnorodności, inkluzji społecznej i wyrażania swojej indywidualności, a także w działalności filantropijnej Fundacji Swarovski, która pomaga organizacjom charytatywnym, wywierając pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo.