Popularne napoje Miss Ti oraz kawa promowana przez Xayoo w ofercie sieci Kaufland

Sieć Kaufland nawiązała współpracę ze znanymi nazwiskami – raperami Quebonafide i FORXST oraz youtuberem Xayoo. W sprzedaży znajdują się popularna wśród młodych kawa z wysoką dawką kofeiny oraz odżywcze napoje energetyzujące w dwóch wersjach smakowych.

Koreańska podróż smaków

Na miłośników egzotycznych smaków, w sklepach Kaufland w lipcu czeka nowość – napoje od polskich raperów Quebonafide i FORXST marki Miss Ti. To zainspirowane Koreą produkty, które debiutują na polskim rynku, stworzone z naturalnych składników, z krótkim, prostym i zdrowym składem, o niskiej kaloryczności. 

Fani zielonej herbaty matcha mogą sięgnąć po napój „Matcha Latte”, który bazuje na mleku migdałowym i jest odpowiedni dla wegan. Dodatkowo zawiera wiele korzyści zdrowotnych – matcha wpływa na lepsze funkcjonowanie układu odpornościowego, działa antybakteryjnie i antywirusowo, a także dostarcza cennych witamin. Wersja „Milk Tea” to połączenie wywaru z czarnej liściastej herbaty, która pobudza dzięki zawartości kofeiny oraz mleka UHT, co stanowi ciekawą, niecodzienną kombinację. Oba produkty posiadają najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje konsumenta o wartościach odżywczych produktu. Ponadto litrowe butelki, w których sprzedawane są „Matcha Latte” oraz „Milk Tea”, zostały w całosci wyprodukowane z materiałów pochodzących z recyklingu. 

Letnie rozbudzenie

Na miłośników kaw, którzy nie wyobrażają sobie poranku bez filiżanki ulubionego napoju, w marketach Kaufland czekają produkty marki GBS. To polska firma, która jako jedna w pierwszych wypuściła na rynek kawę z pięciokrotnie większą zawartością kofeiny. W promocję marki zaangażowany jest youtuber Xayoo – doskonale znany fanom e-sportu. Puszki rozpuszczalnej kawy GBS sprzedawane są od czerwca we wszystkich sklepach Kaufland w atrakcyjnych cenach. Linia pod nazwą Angel’s Touch Frappe posiada trzy warianty smakowe – masło orzechowe, brownie oraz kokos. W pięciogramowej  porcji znajduje się aż 200 mg kofeiny, która intensywnie pobudza w ciągu dnia, a dodatek smakowy to pyszne urozmaicenie dla osób pijących kawę na co dzień i nie tylko. Frappe to mrożony napój kawowy, robiony na bazie mleka, kawy rozpuszczalnej oraz lodu. Z produktem GBS można zatem samodzielnie w domu osiągnąć efekt frappe serwowanego przez najlepszych baristów. Te chłodne, orzeźwiające niezbędniki podczas lata dostępne są dla klientów wszystkich sklepów Kaufland.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 237 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników. 

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.