Zamiast do krawca – do Żabki. Sieć, we współpracy z woshwosh, poszerzyła właśnie katalog usług o poprawki krawieckie, umożliwiając m.in. wymianę suwaka w kurtce czy skrócenie spodni. Zlecenie zamawia się online, a paczkę z odzieżą lub tekstyliami do naprawy można nadać i odebrać w dowolnej Żabce, której sieć liczy ponad 12 tysięcy punktów.

Dzięki usłudze ulubione ubrania mogą odzyskać drugie życie. Proces jest szybki i wygodny zarówno dla klientów, jak i obsługi sklepów. Klienci składają zamówienie online, paczkę z odzieżą nadają w wybranym sklepie, a naprawy wykonują profesjonaliści. Zlecenia realizowane są w pracowniach woshwosh i w zakładach krawieckich, które z firmą współpracują. Usługa obejmuje wiele kategorii ubrań i tekstyliów, a przykładowe prace to wymiana suwaka w kurtce, skrócenie spodni lub spódnicy bądź sukienki, a także skrócenie firan.

– Konsekwentnie rozwijamy „Wygodne usługi” w Żabce tak, by jeszcze więcej spraw dało się załatwić szybko i przy okazji codziennych zakupów. Rozszerzenie naszej współpracy z woshwosh o naprawy krawieckie to naturalny krok realizacji tej strategii. Zamówienie nadanie paczki w najbliższej Żabce sprawia, że całość jest wygodna i po drodze. Resztą zajmują się specjaliści – komentuje Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług, Żabka Polska.
– Naszą misją jest wydłużanie życia ubrań i edukowanie, że naprawa to jedna z ważnych form troski o środowisko. Dzięki partnerstwu z Żabką wprowadzamy tę ideę do codzienności – oferując naprawę i czyszczenie obuwia – a teraz również poprawki krawieckie – dostępne na wyciągnięcie ręki – zamawiasz usługę, nadajesz paczkę w pobliskiej Żabce, a my zajmujemy się resztą. To wygoda, która wspiera ideę less waste – dodaje Olga Młynarczyk, Dyrektorka ds. BTC, woshwosh.

Aby skorzystać z poprawek krawieckich, wystarczy złożyć zamówienie online na stronie: woshwosh.zabka.pl wskazując rodzaj odzieży lub tekstyliów do naprawy i opisując oczekiwaną usługę oraz wybrać sklep nadania i odbioru paczki – może to być ten sam punkt lub dwa różne – a następnie opłacić zlecenie w dogodny sposób. Potem pozostaje nadanie paczki w sklepie i odebranie zrealizowanego zamówienia. W podobny sposób cały proces można przeprowadzić również poprzez aplikację Żappka.
Poprawki krawieckie to kolejna usługa w Żabce realizowana wspólnie z woshwosh. Dotychczas współpraca obejmowała obuwie: naprawy, czyszczenie, impregnację, a także pielęgnację skórzanych torebek. Współpraca z woshwosh wpisuje się w realizację długoterminowej strategii Grupy Żabka w obszarze cyrkularności i odpowiedzialnego podejścia do zasobów. Rozszerzenie katalogu usług o poprawki krawieckie to kolejny krok w kierunku tworzenia rozwiązań, które z jednej strony są wygodne dla klientów, a z drugiej – inspirują do bardziej zrównoważonych, codziennych wyborów.
Więcej na temat usług dostępnych w Żabce na: Wygodne usługi w Żabce | Żabka
____________________________
Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego misją jest tworzenie wartości poprzez upraszczanie codziennego życia klientów. Grupa obsługuje rosnącą liczbę konsumentów szukających wygodnych rozwiązań, promując przy tym odpowiedzialne podejście wobec klientów, franczyzobiorców, dostawców oraz szeroko pojętego środowiska, w tym dbałość o zrównoważone korzystanie z produktów i opakowań.
Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 12 000 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta, a platforma Dietly to wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje za pośrednictwem marek Jush! i Delio. W 2024 r. Grupa Żabka rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dystrybucji FMCG. Uruchomiła również w Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką Froo.
Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
