Pomogli już gigantom. Teraz SALESmanago wprowadza usługi dla średniej wielkości biznesów

Z usług tej polskiej firmy korzystają już takie marki jak Victoria’s Secret, iSpot, 4F i Komputronik. Teraz przyszedł czas, aby skupić się na średniej wielkości przedsiębiorstwach B2C. Nowe rozwiązania od SALESmanago mają na celu wsparcie firm e-commerce w lepszej ocenie, jakich narzędzi marketingowych potrzebują na każdym etapie swojego rozwoju.

Rosnąca liczba narzędzi marketingowych zaczyna być problemem

Według najnowszych danych w 2024 roku liczba oferowanych na rynku narzędzi do działań marketingowych wzrosła aż o 27%. To rodzi znaczący problem, zwłaszcza dla firm, które nie dysponują sztabem marketingowców i budżetem pozwalającym na testowanie wszystkich dostępnych rozwiązań.

Rynek martech stale się rozdrabnia – najnowsze dane wskazują na ponad 14 000 dostawców. Aby przeciwdziałać fragmentacji produktów, oferujemy firmom jasną i dopasowaną ścieżkę do realizacji celów wzrostu. Markę można rozwijać sprytniej i skuteczniej – komentuje Brian Plackis-Cheng, dyrektor generalny SALESmanago.

Nowość dla średniej wielkości biznesów od SALESmanago ma na celu zlikwidowanie potrzeby korzystania z nadmiaru narzędzi, umożliwiając firmom skupienie się wyłącznie na kluczowych rozwiązaniach. Dzięki temu nie będą musiały dłużej płacić za dziesiątki niepotrzebnych im funkcjonalności.

Nowość dla szybszego rozwoju średniej wielkości firm e-commerce

CEP (Customer Engagement Platform), czyli platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów od SALESmanago, jest skierowana do biznesów e-commerce z całego świata, szczególnie z Europy. Usługa ta umożliwia lepsze skalowanie firmy, jednocześnie zmniejszając jej zależność od wyspecjalizowanych rozwiązań marketingowych.

Platforma dostarcza zaawansowane narzędzia do personalizacji ścieżek zakupowych i automatyzacji działań na wielu kanałach. Co więcej, wykorzystując sztuczną inteligencję, usprawnia tworzenie treści marketingowych oraz dobieranie właściwych kanałów komunikacji.

Sporą innowacją i jednocześnie uzupełnieniem platformy jest model wzrostu Growth Framework. Narzędzie pozwala biznesom dostosować strategie i rozwiązania do ich aktualnych potrzeb. Analizując kluczowe elementy marketingu, pomaga ocenić poziom dojrzałości firmy oraz podpowiada, jakie ma ona możliwości w danej fazie rozwoju.

Polska firma, która podbiła globalny rynek SaaS

SALESmanago jest obecnie liderem usług SaaS na świecie. Obsługuje ponad 158 mld transakcji klientów miesięcznie, a wśród swoich klientów ma ponad 2 tys. marek, w tym największe europejskie marki e-commerce. Z usług firmy korzystają także znane polskie przedsiębiorstwa takie jak PORTA czy 4F.

Jak przekonują przedstawiciele SALESmanago, ich platforma to nie tylko narzędzie, ale strategiczny partner wspierający rozwój biznesu i przenoszący relację z klientem na nowy poziom.

Podkreślają również, że usługa jest skierowana do przedsiębiorców świadomych rosnącej roli zaawansowanych technologii marketingowych. Już teraz przewiduje się, że globalny rynek rozwiązań angażujących klientów będzie się rozwijał w tempie 10,8%.

Dzięki platformie średniej wielkości firmy osiągają poziom zaangażowania i tempo wzrostu porównywalne z globalnymi gigantami. Rozwiązanie zapewnia firmom średnio 20-krotny zwrot z inwestycji. Obiecywane pierwsze korzyści są widoczne w ciągu 30 dni.

Więcej na temat SALESmanago i zautomatyzowanej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów można znaleźć na stronie salesmanago.com.

Źródło: SALESmanago / All 4 Comms.

_____________________________________________________________________

O SALESmanago

SALESmanago, założone w 2012 roku, to europejski dostawca usług SaaS, który oferuje kompleksową platformę do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP). Nasze rozwiązania dostarczają zaawansowane narzędzia marketingowe, szczególnie dla sektora e-commerce. Z platformy korzysta ponad 2 tys. średniej wielkości firm z całej Europy, w tym takie marki jak iSpot, 4F czy Victoria’s Secret.

Platforma SALESmanago ułatwia klientom pozyskiwanie, konwersję i angażowanie odbiorców dzięki zaawansowanej personalizacji oraz precyzyjnie zaplanowanym ścieżkom zakupowym, opartym na naszym unikalnym modelu wzrostu (Growth Framework). Naszym priorytetem jest zwiększenie przychodów naszych klientów, co potwierdzają wysokie oceny: 8,8/10 na TrustRadius oraz 4,5/5 na Capterra, odzwierciedlające skuteczność platformy i nasze zaangażowanie w rozwój marek B2C.