Początek lata oznacza, że… uczestnicy Programu PAYBACK mogą już zbierać punkty za rezerwacje online na portalach hotele.pl, lataj.pl oraz rejsy.pl należących do eTravel S.A. Z okazji rozpoczęcia współpracy na klientów czeka między innymi 2x więcej punktów PAYBACK.
eTravel S.A. to jeden z liderów rynku turystycznego w Polsce. Marka jest właścicielem popularnych serwisów hotele.pl, lataj.pl i rejsy.pl, które pozwalają podróżującym na zarezerwowanie najatrakcyjniejszego cenowo lotu, noclegu oraz rejsu.
– Wielu z nas czeka z rezerwacją wakacyjnego wyjazdu do ostatniej chwili, dlatego tym bardziej cieszymy się, że nasze trzy serwisy dołączają do Programu PAYBACK wraz z początkiem lata, dając uczestnikom możliwość zaplanowania letniego wyjazdu na korzystnych warunkach cenowych – mówi Andrzej Wierzba, Prezes eTravel S.A.
Użytkownicy Programu, którzy skorzystają z usług serwisu hotele.pl lub rejsy.pl, otrzymają 1 punkt za każde 2 wydane złote, natomiast rezerwacja za pośrednictwem lataj.pl oznacza 700 dodatkowych punktów na koncie użytkownika PAYBACK. A z okazji wejścia do Programu nowego partnera na uczestników czekają specjalne kupony – 2x więcej punktów za skorzystanie z portali hotele.pl i rejsy.pl, a za lataj.pl – 500 punktów ekstra.
– Cieszymy się, że dzięki poszerzeniu portfolio partnerów Programu, nasi uczestnicy otrzymują dostęp do atrakcyjnych ofert, a rezerwując lot czy noclegi hotelowe mogą zebrać pokaźną liczbę punktów na swoich kontach PAYBACK – komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.
PAYBACK Polska
Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce. Uczestnicy naszego Programu mogą zbierać punkty przy pomocy plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.
Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.
Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. UczestnicyProgramu mają do dyspozycji tysiące miejsc sprzedaży w tym 250 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:
• podczas płatności za zakupy
• wymieniając na nagrody – już ponad 2 miliony rozdanych nagród
• wymieniając na mile Miles & More
• przekazując na cele charytatywne
W samym 2021 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła ponad 109 milionów, a obrót nimi przekroczył równowartość 15,1 miliarda PLN.