Skechers popularność w Polsce zyskał dzięki wysokiej jakości oraz wygodzie oferowanych produktów, głównie obuwia. Wśród fanów marki są klienci o różnych potrzebach i stylach życia. Sieć sukcesywnie rozszerza swoją obecność na polskim rynku, otwierając nowe placówki w kluczowych lokalizacjach handlowych. Tym razem marka postawiła na Manufakturę w Łodzi.
The Comfort Technology Company®. Skechers od ponad 30 lat pomaga kobietom, mężczyznom i dzieciom wyglądać i czuć się dobrze. Innowacyjna w produktach lifestyle i performance, trzecia na świecie pod względem wielkości sportowa marka obuwnicza, jest propozycją dla osób w każdym wieku oraz na każdą okazję. Przystępne, jakościowe wzory i modele są zarówno stylowe, jak i komfortowe. Firma oferuje produkty do pracy, a także na weekend, zaś w kategorii Performance sportowcy odnajdą dla siebie produkty do biegania, chodzenia, golfa, koszykówki, football i wiele więcej.
Przestronny lokal na 1. piętrze o wielkości 150 m2 przygotowano w nowoczesnym stylu, z dominującą kolorystyką szarości i granatu. Nie brakuje również drewnianych elementów, lightboxów i witryn, które w przyjemny dla oka sposób prezentują asortyment i pomagają w wyborze produktów. Można też rozsiąść się na wygodnych pufach i złapać oddech przed dalszymi zakupami.
– Myśląc o lokalizacji naszego sklepu na terenie Łodzi, od razu wzięliśmy pod uwagę Manufakturę. To bez wątpienia jeden z najlepszych kompleksów wielofunkcyjnych w Polsce. W dodatku z bogatą historią. Goście chętnie spędzają tutaj czas, nie tylko na zakupach, ale również spotykając się z rodziną czy znajomymi – mówi Katarzyna Pezdan, Skechers
– Skechers oferuje produkty dla osób w każdym wieku oraz na każdą okazję. To podejście doskonale wpisuje się też w założenia tenant mixu Manufaktury, który jest przygotowywany z myślą o szerokim gronie odbiorców. Zależy nam, by nasi goście czuli, że są dla nas ważni, niezależnie od tego, jaki styl ubierania się czy kuchnie preferują. Dlatego jesteśmy przekonani, że nowa marka na mapie Manufaktury zostanie dobrze przyjęta przez naszych gości – komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.
Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi.
Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 19 obiektach handlowych zlokalizowanych w 15 największych miastach w kraju. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.