Philips Hue wprowadza opakowania produktów bez plastiku

  • Signify usuwa 99,9% plastiku z opakowań produktów Philips Hue
  • Przeprojektowane opakowania wykorzystują materiały pochodzenia biologicznego, usprawniając recykling i minimalizując negatywny wpływ na środowisko

Eindhoven, Holandia – Signify (Euronext: LIGHT), Firma, światowy lider w branży oświetlenia, ogłosiła, że udało jej się zredukować zawartość plastiku w opakowaniach produktów Philips Hue do zaledwie 0,1%. Dodatkowo, zmniejszone rozmiary opakowań umożliwiają ograniczenie emisji CO₂ o 6000 ton rocznie
w całej gamie produktów konsumenckich.

To osiągnięcie stanowi kluczowy element szerszej strategii Signify, która dąży do maksymalizacji recyklingu przy jednoczesnym minimalizowaniu wpływu opakowań na środowisko, realizując cele programu zrównoważonego rozwoju „Brighter Lives, Better World 2025”.

W ramach przedsięwzięcia firma wdrożyła nowatorskie rozwiązania eliminujące plastik, zastępując setki elementów opakowań materiałami pochodzenia recyklingowanego, głównie na bazie papieru, oraz biodegradowalnymi surowcami, jak bambus. Takie podejście nie tylko podnosi walory estetyczne przy otwieraniu produktu, ale również gwarantuje jego odpowiednią ochronę.

Zespół projektowy skoncentrował się na redukcji wagi i wymiarów opakowań, co przyczyniło się do zwiększenia efektywności transportu. Równocześnie, ścisła współpraca z dostawcami umożliwiła wdrożenie rozwiązań zgodnych z wytycznymi i zobowiązaniami Signify dotyczącymi zrównoważonych opakowań.

„Innowacja jest podstawą tego, co robimy i wykracza poza sam produkt, obejmując również sposób, w jaki dostarczamy go naszym klientom. Usunięcie plastiku z opakowań produktów Philips Hue to ważny krok naprzód w naszej podróży ku zmniejszaniu wpływu naszych produktów na środowisko. Nasz postęp jest możliwy dzięki współpracy w całej firmie i jest wyraźnym przykładem tego, jak zrównoważony rozwój i innowacja idą w parze”. – powiedział Michael Kuhne, CEO Consumer Business w Signify.

„Jestem dumny z postępów, jakie osiągnęliśmy. Odzwierciedlają one lata zaangażowania naszych zespołów. Choć przed nami i całą branżą wciąż jest praca nad wyeliminowaniem śladowych ilości plastiku z opakowań, jesteśmy zaangażowani w kontynuowanie tych wysiłków w ramach naszych działań i z partnerami branżowymi”. – powiedział Turay Kurgan, Global Head of Packaging w Signify.

Dowiedz się więcej o zaangażowaniu Signify w odpowiedzialne opakowania: https://www.signify.com/global/sustainability/our-program/responsible-packaging