Partnerstwo na wysokich obrotach – Kaufland stawia na innowacje i wspiera młodych konstruktorów z PWR Racing Team

Innowacyjność, odwaga, ambicja – te wartości połączyły Kaufland Polska i PWR Racing Team. Sieć dołączyła do grona Złotych Partnerów młodych konstruktorów – studentów Politechniki Wrocławskiej, którzy co roku tworzą nowy bolid wyścigowy, zmagając się z innymi inżynierami w międzynarodowych zawodach. Wrocławski zespół od kilku lat utrzymuje się na pierwszym miejscu w Polsce i światowej czołówce.

Na swoim koncie mają już 11 niepowtarzalnych bolidów klasy Formula Student, które tworzą od podstaw, używając komponentów przekazanych lub wyprodukowanych przez partnerów. Za każdym razem to całkowicie autorska konstrukcja. Na swoim koncie mają zwycięstwo w zawodach Formula Student Italy 2017 i cały czas nie zwalniają tempa. 

PWR Racing Team – najlepsi w Polsce, jedni z lepszych na świecie

Tylko w tym roku zespół brał udział w takich wydarzeniach jak Formula Student East na Węgrzech, Formula Student Germany oraz Fromula Student Alpe Adria. Każde zawody sprawdzają zespół pod kątem zastosowanych rozwiązań mechanicznych, elektronicznych czy bezpieczeństwa. Poza wspomnianymi ocenie podlegają także konkurencje statyczne (Business Plan Presentation), projektowanie techniczne (Engineering Design) oraz koszty wytworzenia (Cost and Manufacturing). 

Niewątpliwie zaliczyliśmy ogromny sukces na zawodach Formula Student Germany, które nieoficjalnie nazywane są mistrzostwami świata. Zajęliśmy wysokie, 8. miejsce w kategorii Engineering Design, z czego jesteśmy niezwykle dumni. Co roku budujemy nowy bolid klasy Formula Student, który osiąga znamienite sukcesy. Elementem naszej misji jest ciągły rozwój – zarówno projektów, jak i samych członków teamu. Doświadczenia, których nabieramy podczas codziennej pracy w PWR Racing Team są niezwykle cenne, a wsparcie naszych partnerów niezbędne do osiągania kolejnych sukcesów – tłumaczy Mateusz Karbowniczek, członek PWR Racing Team. 

Kaufland wspiera innowacje 

Kaufland to międzynarodowa sieć stawiająca na efektywność, działanie i fair play. Zaangażowanie się we wspieranie młodych, ambitnych studentów w rozwoju i realizacji pasji jest naturalnym krokiem, wpisanym w misję firmy. 

Przyszli inżynierowie z PWR Racing Team kreują własną rzeczywistość przy pomocy innowacyjnych narzędzi. To są bardzo zbieżne działania z tymi, które stanowią podstawę wartości sieci Kaufland. Zgodnie z naszą strategią, chętnie wprowadzamy wszelkie nowoczesne rozwiązania, które przyczyniają się do zwiększania komfortu kupujących. Każde spotkanie z młodymi ludźmi, którzy mają odwagę i talent, by przełamywać schematy i tworzyć coś nowego to dla nas inspiracja do dalszych działań – mówi Ewelina Jarosińska, członkini zarządu w firmie Kaufland Polska. 

Kaufland współpracuje z utalentowanym teamem PWR Racing Team kompleksowo w kilku obszarach: wspiera młodych konstruktorów finansowo, dba o aprowizację, zaopatrując zespół w produkty spożywcze na międzynarodowe zawody, jak również udziela wsparcia merytorycznego – studenci już wkrótce wezmą udział w szkoleniach technologicznych prowadzonych przez ekspertów Kaufland.

Dowiedz się o ambitnych studentach tworzących drużynę  https://racing-pwr.pl/.

   

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 237 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników. 

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.