OSTATNI tydzień na wygranie 5 tysięcy złotych na rodzinne przyjemności

Jeszcze tylko przez tydzień konsumenci będą mogli wziąć udział w trwającej od maja loterii Foxy, w której codziennie do wygrania jest 5 tysięcy złotych lub vouchery do zrealizowania w sklepach Smyk, Empik i Decathlon.

Okres przedwakacyjny dla wielu rodziców i ich pociech jest pełny oczekiwania na nadchodzący, upragniony urlop. Zwłaszcza w tym gorącym okresie bardzo istotnym staje się zaplanowanie wspólnych, rodzinnych chwil. Jeszcze przez tydzień, biorąc udział w loterii Foxy można wygrać 5 tysięcy złotych na rodzinne przyjemności lub vouchery, do wykorzystania w sklepach Smyk, Empik oraz Decathlon – na wszystko, co tylko umili nadchodzący letni czas.

“Wakacje zbliżają się coraz większymi krokami, a. wartościowy czas spędzony razem z najbliższymi jest nieoceniony. Biorąc udział w loterii Foxy, która potrwa jeszcze tylko przez tydzień, codziennie można wygrać zarówno nagrody pieniężne, jak i vouchery na zakupy wspierające radosne, rodzinne chwile” – mówi Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu Foxy.

Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolny papier toaletowy, ręczniki papierowe lub chusteczki Foxy, wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie loteriafoxy.pl i sprawdzić czy pod e-zdrapką kryje się nagroda. Każdy zarejestrowany zakup to szansa na wygraną 5 tysięcy złotych lub voucher na rodzinne przyjemności.

Każdy uczestnik może dokonać dowolnej liczby zgłoszeń, ale jeden dowód zakupu może zostać zarejestrowany tylko jeden raz.

Regulamin akcji oraz dodatkowe informacje są dostępne na stronie loteriafoxy.pl.

***

O Foxy:

Marka Foxy została wprowadzona na włoski rynek w 1982 roku i stopniowo zaczęła zyskiwać popularność i poważanie wśród klientów, w niedługim czasie stając się jedną z najlepiej znanych marek na rynku w swojej kategorii. W 2004 marka Foxy została wprowadzona na rynek polski i podobnie jak we Włoszech i Hiszpanii, szybko zyskała uznanie konsumentów.

Strategia marki oparta jest na trzech filarach:

  • wysokiej  jakości produktów
  • stałej innowacji  (zarówno samych produktów, jak i ich opakowań oraz kanałów  promocji),
  • regularnym i stałym  wsparciu reklamowym, które pozwala marce na systematyczny rozwój.