Odbiór, serwis i dostawa naprawionego smartfona tego samego dnia – to nowość wprowadzona dla klientów marki OPPO przez autoryzowany serwis MTTC Poland. OPPO City Service, bo taką nazwę nosi usługa, rusza w Warszawie 28 marca. Warto z niej skorzystać, szczególnie że ekspresowa naprawa będzie bezpłatna przez kilka pierwszych miesięcy.
City Service to ekspresowa naprawa smartfonów i smartwatchy OPPO dostępna od marca na terenie Warszawy – do 8 kilometrów od siedziby serwisu mieszczącego się przy ul. 1 Sierpnia 6A. W ramach usługi każdy klient posiadający gwarancję na swoje urządzenia może umówić wizytę pracownika MTTC, który pod ustalony adres przyjedzie na skuterze. Pracownik odbierze sprzęt, a następnie, po naprawie, dostarczy go z powrotem do właściciela. Cały proces naprawy może się więc zamknąć w zaledwie kilku godzinach.
– Chcemy wprowadzić naprawę urządzeń mobilnych na jeszcze wyższy poziom. Stąd pomysł włączenia do naszej oferty ekspresowej usługi City Service. Planujemy, by większość napraw zamykała się w zaledwie jeden dzień. Stąd w cały proces nie angażujemy pośredników, a na skutery wsiadają nasi pracownicy. Trzeba jednak zaznaczyć, że czas naprawy wraz z dostawą będzie uzależniony od kilku czynników, m.in. dostępności części czy warunków atmosferycznych – tłumaczy Piotr Wójcik, Dyrektor Generalny MTTC.
Zgłoszenia naprawy klienci mogą dokonywać poprzez infolinię MTTC dla klientów OPPO. Usługa przez pierwsze kilka miesięcy będzie darmowa.
MTTC Polska należący do Grupy Digital Care, to jeden z największych autoryzowanych serwisów urządzeń mobilnych na polskim rynku. W marcu 2022 roku rozpoczął współpracę z firmą OPPO, w ramach której wykonuje naprawy gwarancyjne. Oferuje także serwis pogwarancyjny sprzętów tej marki, z zachowaniem najwyższych standardów i procedur. Usługa OPPO City Service zapewni klientom jeszcze większy komfort i wyższą jakość obsługi.
Digital Care to największy na polskim rynku dostawca usług dla urządzeń mobilnych, działający od 2012 roku. Współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa na 11 rynkach w Europie, Azji i Afryce, a z jej usług skorzystało do tej pory ponad 8 milionów klientów na całym świecie.
MTTC Poland to spółka należąca do Digital Care Group. Serwis jest częścią międzynarodowej sieci serwisowej MTTC i zajmuje się naprawą telefonów, gwarantując najwyższą jakość obsługi. Serwis MTTC Poland o powierzchni blisko 1 500 metrów kwadratowych, zlokalizowany jest w kompleksie biurowym Wiśniowy Biznes Park na warszawskim Mokotowie. W spółce zatrudnionych jest ponad 100 specjalistów, którzy miesięcznie realizują nawet 16 000 napraw.
OPPO jest wiodącym producentem inteligentnych urządzeń, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie, wyposażone w innowacyjne technologie. Firma plasuje się w pierwszej piątce pod względem wielkości udziału w globalnej sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 50 krajów i regionów. Firma ma międzynarodowe centrum wzornictwa w Londynie.