OMG! Jaki prosty wybór! MG Get More

W tym tygodniu SAIC Poland rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu popularnego hatchback’a marki MG. Za koncept kreatywny odpowiada Havas Engage Warsaw a media w kampaniach zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).

Najnowsza kampania, która łączy w sobie elementy sprzedażowe i świadomościowe, kładzie nacisk na główne korzyści płynące z wyboru marki MG: jakość, bogate wyposażenie, jak i doskonałe dopasowanie modelu do miejskiego tempa życia.

Zaplanowane działania mediowe obejmują emisję 30” spotów radiowych, wykorzystujących innowacyjne rozdzielenie dźwięku na prawą i lewą stronę. Ich celem jest podkreślenie głównego benefitu samochodów MG – niezależnie od wybranego napędu, każde auto jest doskonale wyposażone. W ramach kampanii pojawią się także 30” reklamy w największych sieciach kinowych oraz komunikacja w kanałach digitalowych – spoty w serwisie YouTube, w programmatic VOD oraz emisja display, optymalizowana pod generowanie ruchu na stronę. Kampanię wspierają także angażujące formaty rich media oraz duże formaty na portalach horyzontalnych.

Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network), strategię kampanii oraz materiały kreatywne przygotowała agencja Havas Engage.

MG Motor, którego historia sięga 1924 roku, to kultowa brytyjska marka motoryzacyjna słynąca z produkcji sportowych, ekscytujących i atrakcyjnych cenowo samochodów. Jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się marek samochodowych w Polsce, oferującą wybór przystępnych cenowo hatchbacków, kombi i aut typu SUV. Zaprojektowane w Marylebone w Londynie i produkowane w najnowocześniejszych fabrykach w kilku krajach, dzisiejsze modele marki MG są praktyczne, przestronne, przepełnione najnowocześniejszą technologią i idealnie dopasowane do potrzeb współczesnego życia.

Arena Media to agencja mediowa, działająca w Polsce od 2010 r. w ramach Havas Media Network, która oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m.in.: Carrefour Polska, Viatris, Grupa Tikkurila, Swarovski, Uniqa czy Unibail-Rodamco-Westfield. Agencja ma na swoim koncie takie nagrody jak Effie, Mixx Awards czy Golden Arrow oraz wyróżnienie „Wzrost Roku” w raporcie Panorama Reklamy 2020 magazynu Press.

Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas PLAY (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.