OFFICE SHOES debiutuje w Galerii Jurajskiej

Topowe marki wzmacniają ofertę obuwniczą Galerii Jurajskiej. W największym obiekcie handlowym w Częstochowie zadebiutował właśnie pierwszy w regionie salon OFFICE SHOES.

Mijający rok jest intensywny leasingowo dla Galerii Jurajskiej. Tylko od początku tego roku debiuty oraz modernizacje lokali wieloletnich partnerów biznesowych objęły już powierzchnię ponad 6,5 tys. m kw. W efekcie oferta zyskała nowe marki, ale także nowe koncepty handlowe popularnych brandów. Grudzień przynosi częstochowskiej galerii kolejne nowości.

 

W obiekcie zadebiutowała właśnie multibrandowa marka OFFICE SHOES. Na powierzchni ponad 198 m kw. klienci mogą znaleźć ofertę casualowych butów damskich, męskich i dziecięcych tak znanych marek jak m.in. Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Karl Lagerfeld, Lacoste, Birkenstock, Crocs, UGG, Moon Boot, Guess, Boss, New Balance, Dr. Martens, Timberland, Skechers, Converse czy Vans.

Nowo otwarty lokal jest pierwszym w północnej części województwa śląskiego, który należy do dynamicznie rozwijającej się sieci. Brand działa na rynku już od 1996 roku, dysponując ponad 220 sklepami stacjonarnymi w 10 krajach, głównie na rynku CEE. Oprócz Polski obecny jest m.in. w Czechach, Słowenii, na Słowacji i na Węgrzech.

– Dalszy, strategiczny rozwój oferty modowej i lifestylowej – zwłaszcza o marki unikalne na lokalnym rynku i komplementarne wobec obecnych najemców – jest dziś dla Galerii Jurajskiej jednym z leasingowych priorytetów. Otwarcie Office Shoes doskonale wpisuje się w tę długofalową strategię konsekwentnego umacniania i dywersyfikowania tenant-mixu – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

default

– Nowy najemca nie tylko podnosi konkurencyjność i atrakcyjność naszego segmentu obuwniczego, ale również wzbogaca ofertę o szerokie portfolio rozpoznawalnych, międzynarodowych marek, w tym brandów premium, których klienci poszukują i które wzmacniają wizerunek Jurajskiej jako miejsca jakościowych zakupów. Jesteśmy przekonani, że debiut OFFICE SHOES będzie bardzo udany – dodaje.

OFFICE SHOES to już 12. sklep z obuwiem w Jurajskiej. Klienci w galerii mogą znaleźć także takie marki, jak ECCO, Foot Locker, CCC, Deichmann, Kazar, Ryłko, Wojas, Venezia, Ochnik czy eobuwie.pl. Ta ostatnia marka obecnie przechodzi zmiany. Trwa kompleksowa modernizacja jej lokalu w Jurajskiej, w efekcie której eobuwie.pl już niebawem zaprezentuje się w nowej odsłonie.

– Oferta Jurajskiej nieustannie się unowocześnia. Z jednej strony koncentrujemy się na debiutach marek, które realnie wzmacniają naszą szeroką ofertę handlową i potwierdzają pozycję Jurajskiej jako jedynego w regionie wiodącego centrum fashion. Z drugiej strony równolegle prowadzony jest szereg remontów i modernizacji lokali, które umożliwiają markom wdrażanie najnowszych konceptów handlowych – mówi Anna Borecka.

– Takie dwutorowe podejście – łączące debiuty oferty z modernizacją istniejących lokali – pozwala nam budować propozycję modową, która podąża za zmieniającymi się potrzebami klienta i najnowszymi trendami zakupowymi. Dzięki temu Galeria Jurajska utrzymuje pozycję lidera na lokalnym rynku oraz pozostaje galerią nr 1 dla klientów szukających w regionie szerokiej oferty modowej – dodaje.

Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR

Galeria Jurajska to jedyna galeria handlowo-rozrywkowa w Częstochowie oraz regionalna destynacja zakupowa nr 1 w północnej części województwa śląskiego. Na powierzchni 49 000 m kw. klienci mogą znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych oraz lokali gastronomicznych, a także szeroką ofertę rozrywkową. Ofertę obiektu wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay), Grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, TK Maxx, Mango, New Yorker, Douglas, Rossmann, Sephora, Super-Pharm, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, Smyk, JYSK, Apart i wiele innych. W Jurajskiej działa także wielosalowe kino Cinema City oraz strefa rozrywki Bajkowy Labirynt. Operatorem spożywczym jest natomiast sieć Biedronka. Do dyspozycji klientów udostępniany jest bezpłatny wielopoziomowy parking, który może pomieścić ponad 2000 samochodów. Ponadto Jurajska dysponuje aż czterema parkingami przyległymi, w tym autokarowym i motocyklowym, co łącznie zapewnia odwiedzającym 2300 miejsc postojowych. Na terenie galerii klienci znajdą nowocześnie zaaranżowaną strefę food court, a tuż przy galerii przestronne Bulwary Jurajskiej – ogród miejski nad Wartą z alejami spacerowymi, placem zabaw i fontanną. We wnętrzu obiektu przygotowano także kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczno-wypoczynkową z akwariami słono- i słodkowodnymi. Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Grupa GTC jest wiodącym inwestorem i deweloperem, który od 30 lat działa na największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Firma wybudowała do tej pory 82 biurowce i centra handlowe o łącznej powierzchni 1,4 mln m kw.  Aktualnie, GTC zarządza portfelem 44 budynków oferujących 727 tys. m kw. przestrzeni do wynajęcia w największych miastach w Polsce, a także w Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Od 2024 r. jest też właścicielem blisko 5,2 tys. lokali mieszkaniowych w Niemczech. Dodatkowo, GTC realizuje obecnie ponad 65 tys. m kw. powierzchni komercyjnej w pięciu projektach i posiada zapas gruntów, na których mogą powstać kolejne. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.