Dziś startuje nowa kampania promocyjna Sirowa Poland, dotycząca trzech nowych zapachów z portfolio marki Reebok. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media Group.
Najnowsza kampania reklamowa, która potrwa do końca czerwca, ma na celu promocję trzech, zupełnie nowych zapachów marki Reebok, dostępnych od dziś w Rossmannie: Move your spirit, Cool your body oraz Inspire your mind.
Działania promocyjne podzielone są na kilka etapów. Pierwszy z nich to dzisiejszy webinar wraz z konkursem „Zrób sobie dzień dobry z Reebok”, który będzie dostępny na stronie strefausmiechu.pl i jest współtworzony z Glamour, na temat roli zapachów w budowaniu dobrego samopoczucia i życiowego dobrostanu oraz istoty aromaterapii. Prowadząca, Natasza Kotarska, będzie rozmawiać z Senselier Martą Siembab oraz psycholożką i psychoterapeutką Anną Mochnaczewską o tym jak dbanie o siebie może nam pomóc w samoakceptacji czy jak poszczególne nuty zapachowe wpływają na nasz nastrój. Zarówno webinar, jak i konkurs, w którym do wygrania są zestawy akcesoriów marki Reebok oraz zestaw kosmetyków, będą promowane w mediach własnych partnerów – Rossmanna oraz Glamour. Kolejnym etapem kampanii są szerokie działania z influencerami związanymi z kategorią, za które odpowiada wyspecjalizowany w social media zespół Havas Play. Ponadto, w ramach zaplanowanych działań, realizowane będą kampanie w mediach digital, w tym YouTube, za które odpowiadają wyspecjalizowane w digital marketingu jednostki Havas Programmatic Hub oraz Data Business Intelligence w Havas Media Group.
Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), DBI (data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Play (rozrywka, social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.