Nowa Kia Sportage w wyjątkowej ofercie leasingowej

Kia Polska rozpoczęła kampanię promującą najnowszą ofertę leasingową dla modelu Sportage. W ramach akcji dostępne jest atrakcyjne finansowanie w leasingu, który pozwala na korzystne warunki dopasowane do potrzeb klientów. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Nowa Kia Sportage to SUV, który łączy nowoczesny design z funkcjonalnością i technologią, tworząc przestrzeń idealną do codziennych podróży. Uwagę przyciąga rozbudowany panel multimedialny z dwoma zakrzywionymi ekranami 12,3”, nowy wygląd deski rozdzielczej z ukrytymi nawiewami oraz wygodna integracja ze smartfonem dzięki bezprzewodowemu Apple CarPlay i Android Auto. Z zewnątrz Sportage wyróżnia się charakterystycznymi światłami LED „Star Map”, przeprojektowaną osłoną chłodnicy, opcją dwukolorowego nadwozia z kontrastowym czarnym dachem oraz poprawioną izolacją akustyczną, która zwiększa komfort jazdy w każdych warunkach.

Działania mediowe w kampanii, która potrwa do 21 grudnia 2025 r., obejmują szerokie spektrum kanałów: display programmatic, display direct, mailingi, video programmatic, video direct, telewizję, a w późniejszym etapie również radio. Za przygotowanie kreacji odpowiada Interactive Partners, a za planowanie i zakup mediów – Havas Media.

Spot:

 

Więcej informacji o modelu i ofercie leasingowej znajduje się na stronie: kia.com/pl/sprzedaz/promocje/oferta/2025/nowy-sportage

Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek opartych na filozofii Meaningful Brands oraz innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych i technologicznych z obszaru data-driven, AI, e-commerce i performance. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Havas Market (kompleksowe usługi e-commerce i performance), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI) i LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.