Warszawa, 11 grudnia 2024 – Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty komunikacyjne. To pierwsze wyróżnienie dla hotelu i grupy Accor w konkursie.
Inspiracją do przygotowania kampanii został jubileusz 50. urodzin hotelu, który rozpoczął się w z końcem stycznia, gdy obiekt przyjął pierwszych gości i trwa do dziś. Całoroczna opowieść nie tylko skupiała się na wielu wspomnieniach i bogatej historii hotelu, gości i Warszawiaków czy jego znaczenia dla centrum stolicy, ale też z entuzjazmem spoglądała w przyszłość. Podkreślając trwającą modernizację, rozwój i zaangażowanie hotelu w nowoczesną gościnność, pod hasłem przewodnim, kampania pokazała, że Novotel Warszawa Centrum to nie tylko noclegowe miejsce na hotelowej mapie miasta. Jedną z idei przewodnich było także zachęcenie mieszkańców, turystów i gości do zwrócenia uwagi na miejsca i budynki, jakie mijamy każdego dnia z żywą historią, którą cały czas tworzymy wszyscy. Punktem kulminacyjnym obchodów była gala pod hasłem „Panorama novej ery! 50 lat nowoczesności”, na której gościło ponad 400 osób, w tym znane osoby ze świata mediów, showbiznesu i pierwszy dyrektor hotelu.
Zdobycie Złotego Spinacza to najcenniejsza w branży PR forma uznania dla zespołu hotelu i agencji 38 Content Communication za kreatywność, innowacyjność i skuteczność w realizacji projektów, które na nowo definiują standardy komunikacji w branży turystycznej i hotelarskiej. To pierwsze takie wyróżnienie dla hotelu w konkursie.
„Ten hotel był tu chyba od zawsze” – nie bez powodu mówią o budynku Warszawiacy. Novotel Warszawa Centrum, który będąc ikoną stolicy, od 1974 roku wpisuje się w krajobraz centrum Warszawy. Kampania jubileuszowa podkreśliła nie tylko bogatą historię obiektu, ale również jego ambitne spojrzenie w przyszłość, kontynuując wizję nowoczesnego hotelarstwa. W roku 50-lecia obiekt zakończył kompleksową modernizację 364 pokoi oraz przestrzeni konferencyjnych.
O marce Novotel
Novotel Hotels, Suites & Resorts oferuje hotele zaprojektowane jako przestrzenie do relaksu, z przyjemną atmosferą, w których goście mogą się zatrzymać i cieszyć chwilami, a wszystko nabiera głębszego znaczenia. Szeroki wachlarz hoteli, apartamentów i resortów marki Novotel oferuje wiele usług zarówno dla gości biznesowych, jak i przyjeżdżających w celach turystycznych, w tym przestronne, modułowe pokoje o nowoczesnym i komfortowy wystroju zaprojektowane w duchu zrównoważanego rozwoju, całodobowa usługa gastronomiczna, specjalne przestrzenie konferencyjne, troskliwy i proaktywny personel, strefy rodzinne dla najmłodszych gości, wielofunkcyjne lobby oraz przyjazne centra fitness. Novotel, który posiada ponad 590 lokalizacji w ponad 65 krajach, jest częścią Accor, wiodącej na świecie grupy hotelarskiej, obejmującej ponad 5 700 obiektów i 10 000 lokali gastronomicznych w 110 krajach. Marka Novotel uczestniczy również w ALL – Accor Live Limitless – lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń.