Od maja br. w ofercie Lidl Polska pojawiały się piwa rzemieślnicze od Browaru PINTA, które zwyciężyły w III edycji konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo”. W poniedziałek, 9 października, swoją premierę w ofercie sieci ma ostatnie zwycięskie piwo, czyli Single Hop Double West Coast IPA. Inspiracją do uwarzenia tego piwa była receptura Marcina Jochimczyka, który pokonał konkurentów w prestiżowej kategorii Single Hop West Coast DIPA 18-20°Blg w konkursie organizowanym przez Lidl Polska oraz Browar PINTA.
Prezentacja zwycięskich piw kraftowych III edycji konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo” dobiega końca. Czas, aby pokazać światu ostatnie konkursowe piwo, czyli Single Hop West Coast Double IPA, uwarzone w Browarze PINTA według inspiracji recepturą Marcina Jochimczyka — uczestnika III edycji konkursu dla piwowarów domowych.
Piwa typu double IPA cechują się mocnym oraz bardziej intensywnym, chmielowym smakiem niż standardowa IPA. Takie jest też konkursowe piwo od Browaru PINTA. Po zwycięskie piwo z pewnością mogą sięgnąć pełnoletni klienci, którzy lubią wytrawne smaki oraz nie boją się intensywnej goryczki. Piwo Single Hop West Coast Double IPA jest chmielone wyłącznie odmianą Mosaic.
Ostatnie ze zwycięskich piw – Single Hop West Coast Double IPA (ekstrakt: 18,0°Plato / Alk. 8,0% obj.) – będzie dostępne w ofercie Lidl Polska od poniedziałku 9 października br.