herbaLOVE to wyjątkowe połączenie herbaty, owoców i ziół, pełne naturalnego orzeźwienia. Nowe, niegazowane napoje owocowo-herbaciane marki Herbapol zaskakują smakami. Arbuz, mango, malina, poziomka czy wiśnia, pysznie komponują się w nich z ziołami: miętą, pokrzywą, kwiatem lipy, rumiankiem i skrzypem. Napoje herbaciane herbaLOVE doskonale gaszą pragnienie, a dzięki poręcznemu opakowaniu, można je zabrać wszędzie tam, gdzie potrzebujemy orzeźwienia. W linii jest dostępnych pięć unikalnych wariantów smakowych.
Prosty, szybki i wygodny sposób na orzeźwienie w upalny dzień? To oczywiście napoje herbaciane. Niezależnie, gdzie jesteśmy – w podróży, w pracy czy w szkole, podczas wypoczynku czy aktywności na świeżym powietrzu, zawsze dobrze je mieć „pod ręką”. W zaledwie kilka chwil przyniosą upragnione uczucie rześkości, które pozwoli jeszcze pełniej korzystać z uroków wiosenno-letnich dni. To dlatego po napoje orzeźwiające sięgamy tak chętnie i tak często.
Teraz to orzeźwienie ma także wyjątkowy wymiar smaku – a to dzięki nowościom marki Herbapol, jakimi są napoje herbaLOVE. – Herbapol od lat w doskonały sposób łączy tradycję z nowoczesnością, czerpiąc z natury to, co najcenniejsze i… najsmaczniejsze – mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager w Herbapol-Lublin. – To bowiem natura jest źródłem najlepszych surowców, które inspirują nas do tworzenia niepowtarzalnych kompozycji smakowych, zapewniających niezwykle przyjemne doznania. Tak właśnie powstały nowe, orzeźwiające napoje herbaLOVE – z naszej pasji i miłości do herbaty, ziół i owoców. Połączyliśmy je nie tylko harmonijnie, lecz także oryginalnie i zaskakująco!
W linii herbaLOVE jest dostępnych pięć niebanalnych wariantów smakowych, wśród których każdy znajdzie propozycję idealną dla siebie:
- herbaLOVE Biała herbata, arbuz i mięta – soczysty arbuz świetnie komponuje się z odświeżającą miętą, a delikatne nuty białej herbaty podkreślają ten wyjątkowy, owocowo-ziołowy mix smaków.
- herbaLOVE Zielona herbata, mango i pokrzywa – połączenie egzotycznego, słodkiego mango z wyrazistą pokrzywą i zieloną herbatą, to gwarancja niezwykłych doznań. Nawet w najbardziej upalny dzień dostarczy owocowo-ziołowego orzeźwienia!
- herbaLOVE Biała herbata, malina i kwiat lipy – kompozycja dla fanów tradycyjnych smaków w oryginalnym, świeżym wydaniu. Znane z domowych receptur malina i kwiat lipy, w połączeniu z białą herbatą, pokazują w herbaLOVE swoje nowe, zaskakująco rześkie oblicze.
- herbaLOVE Zielona herbata, poziomka i rumianek – małe, a przy tym rozkosznie słodkie poziomki oraz delikatne kwiaty rumianku – to prawdziwy, owocowo-ziołowy symbol lata. Smak tej wyjątkowej kompozycji podkreśla dodatkowo zielona herbata.
- herbaLOVE Czarna herbata, kwiat wiśni i skrzyp – trzy oryginalne nuty smakowe zestawione tak harmonijnie, że wydają się wprost dla siebie stworzone. Słodko-cierpka wiśnia, wyraziście ziołowy skrzyp i czarna herbata – to orzeźwiające, nietuzinkowe, doskonale zgrane trio.
Naturalnie orzeźwiającą przyjemność napojów herbaLOVE zapewnia także ich wyważona słodycz. Najlepiej smakują schłodzone. Sprawdzą się w każdej sytuacji – w szkole, w pracy, w podróży, na spacerze czy rowerowej wycieczce, a także jako urozmaicenie domowego posiłku. Ta wiosna i lato będą miały smak herbaLOVE!
Napoje owocowo-herbaciane herbaLOVE są dostępne w sklepie online Herbapol-Lublin, a także w sklepach spożywczych, super- i hipermarketach na terenie kraju.
Cena: ok. 3,29 zł/poj. 500 ml
„Herbapol-Lublin” S.A. to lider polskiego rynku spożywczego z historią sięgającą 1949 roku. Od samego początku inspiruje się naturą i czerpie z jej bogactwa, oferując konsumentom produkty wysokiej jakości. Portfolio produktowe firmy obejmuje kategorie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, funkcjonalnych, herbat białych, zielonych, czerwonych i czarnych, produktów dżemowych, syropów do mleka i gotowych do picia napojów herbacianych oraz cukierków odświeżających. W portfolio produktowym marki znajdziemy m.in. Herbapol, Big-Active, Zioła Mnicha, Nasza, Polana. Herbapol-Lublin to świetny przykład połączenia tradycji z nowoczesnością. Marka niezmiennie cieszy się zaufaniem czterech pokoleń konsumentów.