Według najświeższych badań rynkowych blisko 66% Polaków planuje w tym roku skorzystać z oferty na Black Friday i Cyber Monday. Kaufland postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i zgodnie z coroczną praktyką zorganizować z tej okazji cały tydzień wielkich promocji. Aktualna oferta dot. Black Week, w ramach której ceny wybranych produktów obniżono nawet o 75%, obowiązuje od 23 do 29 listopada.
Kaufland nieustannie dokłada starań, aby oferować swoim klientom różnorodny i wysokojakościowy asortyment w atrakcyjnych cenach. Z okazji tegorocznego Black Week, poza standardową ofertą promocyjną w obszarze produktów spożywczych, drogeryjnych i tekstyliów, sieć przygotowała artykuły w cenie niższej nawet o 75%, aż do 500 produktów w cenie obniżonej o 50%, a także wiele promocji typu 1+1 gratis.
Black Week to doskonała okazja dla klientów sieci Kaufland, by nabyć w atrakcyjnych cenach m.in. sprzęt AGD oraz akcesoria kuchenne marek własnych oraz producenckich. Oferta obejmuje m.in. produkty marki własnej Spice & Soul, takie jak: nóż szefa kuchni za 5,49 zł i nóż do chleba w cenie
3,49 zł, patelnię aluminiową za 8,74 zł, pojemnik do mikrofalówki za 2,49 zł oraz patelnię aluminiową do naleśników za 12,49 zł (wszystkie ceny obniżone o 75%). Promocja z okazji Black Week dotyczy również artykułów kuchennych marek producenckich — w sklepach Kaufland można kupić m.in. komplet garnków Zwieger (149,90 zł), składający się z dziewięciu elementów zestaw garnków ze stali nierdzewnej MG HOME (169,90 zł), patelnię Zwieger (śr. 20 cm – 49,99, śr. 24 cm – 59,99 zł;
śr. 28 cm – 69,99 zł), a także komplet sztućców ze stali nierdzewnej Zwieger
(99,99 zł) oraz zestaw sztućców Gerlach (99,99 zł za komplet 24 elementów). Natomiast promocja 1+1 gratis dotyczy m.in. wszystkich blach do pieczenia Inmet, sztućców firmy Dajar i drewnianych akcesoriów Kotarba.
Z oferty na Black Week skorzystają również entuzjaści gadżetów elektronicznych. Głośnik mobilny HAMA jest dostępny w cenie 99,99 zł, kamera samochodowa MobiDrive za 49,99 zł, a smartwatch ForeVive Lite SB-315 FOREVER za 49,99 zł.
Szczegółową ofertę sieci Kaufland z okazji Black Week przedstawiono w najnowszej gazetce promocyjnej dostępnej na stronie: https://www.kaufland.pl/gazeta-reklamowa.html.
Warto przypomnieć, że Kaufland oferuje atrakcyjne promocje nie tylko w czasie Black Week. Klienci sieci mogą stale korzystać z licznych okazji umożliwiających konkretne oszczędności podczas codziennych zakupów. Na specjalne promocje mogą liczyć uczestnicy programu lojalnościowego Kaufland Card. Dodatkowo wszyscy klienci mogą wybierać spośród ponad 4500 artkułów w niskich cenach regularnych. Produkty te są wyraźnie oznaczone żółtymi etykietami, dzięki czemu można łatwo znaleźć je w sklepach. Więcej informacji na temat żółtych etykiet można znaleźć na stronie https://www.kaufland.pl/oferta/zolta-etykieta.html. O jakości i atrakcyjności promocji oferowanych przez Kaufland świadczy m.in. nagroda Blix Awards 2023 – Wybór Konsumentów w kategorii Promocja Roku.
INFORMACJA O KAUFLAND
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 241 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.