Znana na całym świecie szwajcarska marka otwiera swój pierwszy pięciogwiazdkowy hotel w Karkonoszach, oferując wyjątkowe doświadczenia kulinarne i górski wypoczynek w najlepszym stylu.
Mövenpick Resort & Spa Karpacz
Karpacz, 6 lutego 2025 – Po zapowiedzi długo wyczekiwanej premiery, należąca do Accor marka Mövenpick otwiera swój pierwszy hotel w Polsce. Pięciogwiazdkowy Mövenpick Resort & Spa Karpacz przyjął dzisiaj pierwszych gości, wnosząc nową jakość segmentu premium na krajową scenę hotelarską.
Marka Mövenpick, jako synonim szwajcarskiej gościnności i doskonałości kulinarnej, szybko zdobyła uznanie gości dzięki tworzeniu wyjątkowych i unikalnych momentów w każdym hotelu. Portfolio marki tworzy ponad 120 obiektów w 35 krajach, gdzie sztuka gastronomiczna jest jednym z głównych filarów guest experience. Dzisiaj dołącza do nich pierwszy hotel w Polsce, otwierając drogę do dalszej ekspansji segmentu marek premium w kraju oraz w Europie Środkowo-Wschodniej.
Położony w sercu Karpacza Mövenpick Resort & Spa Karpacz oferuje 126 komfortowych pokoi i apartamentów z aneksami kuchennymi, balkonami lub tarasami z których roztacza się zapierający dech w piersiach widok na panoramę Karkonoszy. Bryła hotelu płynnie wpisuje się w naturalne otoczenie i łączy nowoczesny design z akcentami tyrolskimi. Wnętrza, zaprojektowane przez wrocławskie studio MIXD, wypełniają naturalne materiały, kontrastujące wykończenia i tradycyjne inspiracje zaczerpnięte z regionu. Bliskość stoku narciarskiego, Karkonoskiego Parku Narodowego i Skalnego Stołu sprawia, że to miejsce idealne dla każdego turysty i miłośnika górskiego wypoczynku.
Na gości odwiedzających nowy hotel czeka bogata oferta udogodnień zapewniających idealny wypoczynek: komfortowe SPA z czterema gabinetami zabiegowymi, basen wewnętrzny i zewnętrzny, sauny czy centrum fitness. Nie zabrakło też przestrzeni konferencyjnej, która może pomieścić 70 osób. Zgodnie z filozofią marki, doskonałość kulinarną serwuje restauracja Polanka z autorskim menu Andrzeja Sawki i propozycją nowej interpretacji smaków regionu w połączeniu z kuchnią międzynarodową, w myśl zasady „z pola na stół”. Nie zabraknie także rytuału chocolate hour, z którego słyną hotele tej szwajcarskiej marki — codziennie serwując gościom popołudnia pełne wyśmienitych czekoladowych przysmaków.
Goście zatrzymujący się w Mövenpick Resort & Spa Karpacz mogą korzystać z bogatej gamy nagród, usług i niezapomnianych doświadczeń w ramach ALL – renomowanego programu lojalnościowego Accor, gwarantujący dodatkowe korzyści przy każdym pobycie.
O Mövenpick
W Szwajcarii w 1948 roku Ueli Prager stworzył Mövenpick – rewolucyjny koncept gastronomiczny, który pozwalał każdemu cieszyć się smakiem dobrego wina, przyjemnością wspólnie spędzanych chwil i radością życia. Dziś ta sama filozofia gościnności jest obecna w każdym hotelu Mövenpick, oferując gościom możliwość odkrywania przyjemności życia poprzez niezapomniane chwile rozkoszy. Z ponad 120 hotelami i resortami w 35 krajach na całym świecie, Mövenpick pozostaje wierny swoim szwajcarskim korzeniom i bogatemu dziedzictwu kulinarnemu, realizując wizję swojego założyciela. Marka od lat wyróżnia się również holistycznym podejściem do zrównoważonego rozwoju oraz zaangażowaniem w ochronę środowiska i wspieranie lokalnych społeczności. W uznaniu tych działań, od 2017 roku Green Globe rokrocznie uznaje Mövenpick za najbardziej zrównoważoną firmę hotelarską na świecie. Mövenpick jest częścią Accor – światowego lidera w branży hotelarskiej, który zarządza ponad 5700 obiektami w 110 krajach. Marka uczestniczy w programie ALL – Accor Live Limitless, oferując gościom dostęp do bogatej gamy nagród, wyjątkowych usług i niezapomnianych doświadczeń.
###
movenpick.com | all.accor.com | group.accor.com