Mohito w Galerii Jurajskiej już po metamorfozie. Tak prezentuje się odświeżony salon

Mohito dołączyło do grona najemców Galerii Jurajskiej, którzy w ciągu ostatnich miesięcy przeprowadzili spektakularne modernizacje lokali. Należąca do portfolio LPP marka odzieżowa zakończyła właśnie remont swojego sklepu i zaprezentowała go w nowej odsłonie.

W efekcie prac cała przestrzeń zakupowa Mohito, licząca dziś ponad 565 m kw. powierzchni najmu, została dopasowana do najnowszego konceptu handlowego marki. Taka realizacja ma pozytywnie wpłynąć na komfort robienia zakupów.

Odświeżony lokal zyskał nową, jaśniejszą aranżację, a także nowe, bardziej przestronne wejście, które zaprasza klientów. Zmodernizowano także witrynę – obecnie jest ona zdecydowanie większa. Wśród udogodnień dla klientów pojawiła się natomiast większa liczba stanowisk kasowych.

– Galeria Jurajska stale ewoluuje, co jest efektem inwestycji w obiekt, ale także prac, jakie systematycznie realizują nasi wieloletni partnerzy biznesowi. Tylko w ciągu ostatnich miesięcy aż 10 marek przeprowadziło prace remontowe swoich lokali, wdrażając przy tym nowe koncepty sprzedażowe, często zintegrowane z rozwiązaniami omnichannelowymi – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Realizacja Mohito wpisuje się w ten kierunek zmian, który obejmuje przede wszystkim lokale marek modowych i lifestylowych. Sprawia to, że klienci Jurajskiej mogą robić zakupy w nowocześnie zaaranżowanych przestrzeniach, jeszcze lepiej dopasowanych do ich potrzeb, ale także trendów konsumenckich czy zmian w modelu robienia zakupów – dodaje.

Do tej pory prace modernizacyjne, oprócz Mohito, wykonało wielu kluczowych najemców Galerii Jurajskiej. W zeszłym roku remont przeprowadzono m.in. w dwóch sklepach należących do Inditex – Stradivarius i Bershka, sklepie sieci odzieżowej New Yorker, który dodatkowo powiększono o 195 m kw., sklepie sportowym Intersport oraz perfumerii sieci Sephora. Remont wykonała też Pizza Hut.

– Zmiany wprowadzane w Galerii Jurajskiej są istotnym elementem realizowanej strategii wzmacniania jej pozycji jako wiodącej destynacji zakupowej w regionie oraz budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Dzięki modernizacjom jesteśmy w stanie zaoferować klientom nową jakość zakupów, unikalne lokalnie doświadczenia zakupowe oraz nowości, jakie wprowadzają brandy do swoich sklepów – mówi Anna Borecka.

– W rezultacie nie tylko wzmacniamy nasz tenant-mix, ale także sprawiamy, że stale rośnie zadowolenie klientów z robienia zakupów w galerii. Widać to w badaniach, jakie w zeszłym roku zrealizowaliśmy z Market Side. Aż 94 proc. klientów, którzy nas dziś odwiedzają, wychodzi z Jurajskiej z zakupami, a dla 92% mieszkańców północnej części woj. śląskiego jesteśmy kierunkiem zakupów nr 1. Jest to zasługa nie tylko dobrze skomponowanego portfolio marek, ale także jego rozwoju „od środka” – m.in. poprzez modernizacje – dodaje.

Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR

Galeria Jurajska to jedyna galeria handlowo-rozrywkowa w Częstochowie oraz regionalna destynacja zakupowa nr 1 w północnej części województwa śląskiego. Na powierzchni 49 000 m kw. klienci mogą znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych oraz lokali gastronomicznych, a także szeroką ofertę rozrywkową. Ofertę obiektu wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay), Grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, TK Maxx, Mango, New Yorker, Douglas, Rossmann, Sephora, Super-Pharm, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, Smyk, JYSK, Apart i wiele innych. W Jurajskiej działa także wielosalowe kino Cinema City oraz strefa rozrywki Bajkowy Labirynt. Operatorem spożywczym jest natomiast sieć Biedronka. Do dyspozycji klientów udostępniany jest bezpłatny wielopoziomowy parking, który może pomieścić ponad 2000 samochodów. Ponadto Jurajska dysponuje aż czterema parkingami przyległymi, w tym autokarowym i motocyklowym, co łącznie zapewnia odwiedzającym 2300 miejsc postojowych. Na terenie galerii klienci znajdą nowocześnie zaaranżowaną strefę food court, a tuż przy galerii przestronne Bulwary Jurajskiej – ogród miejski nad Wartą z alejami spacerowymi, placem zabaw i fontanną. We wnętrzu obiektu przygotowano także kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczno-wypoczynkową z akwariami słono- i słodkowodnymi. Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Grupa GTC jest wiodącym inwestorem i deweloperem działającym na rynku nieruchomości, koncentrującym się na Polsce i stolicach krajów Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu 30 lat działalności, GTC wybudował w Europie Środkowo-Wschodniej 82 nowoczesnych obiektów biurowych i handlowych o wysokim standardzie, o łącznej powierzchni 1,4 mln m kw.  Obecnie GTC aktywnie zarządza portfelem nieruchomości komercyjnych, na który składa się 45 budynków komercyjnych oferujących ok. 745 tys. m kw. powierzchni biurowej i handlowej do wynajęcia w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii oraz portfelem nieruchomości mieszkaniowych w Niemczech w Kaiserslautern, Helmstedt i Heidenheim obejmującym niemal 5 200 lokali mieszkaniowych.  Dodatkowo Grupa GTC realizuje 500 tys. m kw. powierzchni komercyjnej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których ponad 55 tys. m kw. są w trakcie budowy.  Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.