„Moda na…” zdrowe odżywianie – Kaufland zachęca do świadomych wyborów zakupowych

Nowy Rok to symboliczny okres sprzyjający nowym postanowieniom i zmianie przyzwyczajeń. Kaufland odpowiada na potrzeby klientów, uruchamiając nową kampanię „Moda na…”, w której poprzez analogię do świata mody, porównuje podejmowanie codziennych wyborów zakupowych do podążania za trendami z wybiegów. W ten sposób chce pokazać, że „bycie w modzie” może być bardzo proste – szczególnie wtedy, gdy sklepowe półki sieci oferują szeroki wachlarz produktów.

Kaufland, zainspirowany światem wybiegów, zachęca swoich klientów do bycia w modzie w kwestii trendów żywieniowych i dokonywanych wyborów, wspierając w budowaniu zdrowych nawyków konsumenckich, świadomym odżywianiu czy pielęgnacji z wykorzystaniem kosmetyków o dobrym składzie. Przykładem takich trendów są m.in. produkty bio, wegeteriańskie czy wegańskie, którymi zainteresowanie na przestrzeni ostatnich miesięcy stale wzrastało, a wszystkie te artykuły dostępne są na wyciągnięcie ręki na sklepowych półkach sieci.

Czerpiąc inspirację ze świata mody i największych wybiegów, stworzyliśmy kampanię, która wykorzystuje tę estetykę w codziennym życiu. Naszym zamysłem było, aby modelki i modele zachęcali do świadomych wyborów żywieniowych oraz promowali modę na wszystko to, co sprawia, że żyje nam się lepiej. Stąd również nazwa kampanii – „Moda na…”, dzięki której staramy się pokazać, że rozumiemy różnorodne potrzeby naszych klientów i chcemy wspierać ich w wyborach zgodnymi z ich wartościami i przekonaniami – mówi Agnieszka Głowacka, dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska.

Zarówno moda, jak i sposób odżywiania się znacząco wpływają na codzienne samopoczucie człowieka. Świadomy wybór produktów spożywczych to także wspieranie tych producentów, którzy oferują zrównoważony sposób ich wytwarzania czy przejrzysty łańcuch dostaw. Produkty wyróżniające się dobrym składem i transparentnością nie tylko korzystnie wpływają na organizm, ale również na planetę. Kaufland wierzy, że dzięki takim wyborom każdy z konsumentów może przyczynić się do budowania lepszego świata dla przyszłych pokoleń.

Kampania „Moda na…” promowana jest od czwartku 2 stycznia we wszystkich sklepach Kaufland, gazetkach promocyjnych oraz mediach społecznościowych sieci. Koncepcja została opracowana przez agencję kreatywną Ancymony, a za produkcję kampanii odpowiada dom produkcyjny Feelmovie.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 250 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.