Mobilne maszyny Paczkomat® InPost przy stokach narciarskich

Urządzenia Paczkomat znajdują się wszędzie tam, gdzie potrzebują tego nasi klienci – na lotniskach, w szpitalach, a teraz nawet przy stokach narciarskich

Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, właśnie uruchomiła mobilny Paczkomat w kurorcie narciarskim w Istebnej. Dzięki temu turyści mogą łatwo wysyłać nadmiarowy bagaż, a także odebrać potrzebne lub zapomniane przedmioty. To kolejny innowacyjny pomysł od InPost, który umożliwia klientom szybkie i wygodne rozwiązania. Wkrótce usługa zostanie rozszerzona o kolejne trzy lokalizacje w Wiśle i Bukowie Tatrzańskiej.

Priorytetem InPost jest sprostanie potrzebom naszych klientów, dlatego cieszę się, że Paczkomat na stałe wpisał się w codzienne życie Polaków. Użytkownicy doceniają szybkość i niezawodność dostaw, a także chętnie polecają nasze usługi. Chcemy ułatwiać życie naszym klientom na co dzień – także na wakacjach, czy w podróży. Innowacyjne rozwiązania wprowadziliśmy na wielu polskich lotniskach i w szpitalach. Teraz także w czasie zimowego urlopu nasi klienci mogę odebrać swoje przesyłki w ulubionym miejscu wypoczynku – podkreślił Waldemar Brzoska, dyrektor biura ekspansji InPost.

Pierwszy mobilny Paczkomat został uruchomiony przy resorcie narciarskim „Złoty Groń” w Istebnej, który jest popularnym wyborem turystów. To pierwsza tego typu maszyna InPost, uruchamiana tylko na okres sezonu zimowego.

Według najnowszych badań Kantar – międzynarodowej agencji badawczej – InPost jest najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki – otrzymał aż 99% wskazań. Ponadto 93% polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat InPost jako formę dostawy, a 85% jako formę wysyłki. Natomiast 83% badanych uznaje Paczkomat InPost za najbardziej ekologiczny sposób dostaw. Gotowość do polecania urządzeń Paczkomat InPost – wskaźnik NPS – osiągnął poziom aż 77 punktów.

O InPost

InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat® pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.

Grupa InPost z koniec Q3 dysponowała blisko 79 000 punktami out-of-home, w tym prawie 44 tysiącami nowoczesnych urządzeń Paczkomat® i 35 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2023 roku firma obsłużyła 892 milionów przesyłek.

Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost przystąpił do inicjatywy SBTi i jako jeden z pierwszych na polskim rynku, zamierza osiągnąć NET-ZERO do 2040 roku.

Więcej informacji na: www.inpost.pl