Mleko marki SPAR już w sprzedaży

Strategiczny produkt marki własnej

Marka SPAR wprowadziła do oferty nowość w kategorii nabiał – Mleko UHT 1 litr w dwóch wariantach: 1,5% oraz 3,2% tłuszczu. Mleko SPAR ma wyjątkowo atrakcyjną cenę detaliczną i opakowanie spójne z trendami rynkowymi. Ponadto w ofercie marki SPAR w kategorii nabiał można znaleźć masło, szeroki wybór jaj – ekologiczne, z chowu na wolnym wybiegu, z chowu ściółkowego, zielononóżki, a nawet przepiórczych – sery mozzarella i smażone.

„Mleko UHT to jedna z najważniejszych pozycji w ofercie marki własnej, jaką wprowadziliśmy w tym roku. To produkt wysoko wolumenowy i spożywany na co dzień w większości gospodarstw domowych, dlatego jest ważny w budowaniu świadomości i tożsamości marki własnej SPAR. Cena regularna mleka SPAR  jest bardzo konkurencyjna – co stanowi odpowiedź na oczekiwania zarówno naszych partnerów, którzy prowadzą sklepy SPAR, jak i naszych konsumentów. Nie ukrywam, że liczymy na wysoką sprzedaż tych produktów. Rozszerzenie oferty o mleko – od polskiego, sprawdzonego dostawcy – jest ważnym elementem strategii rozwoju naszej marki własnej w Polsce. Warto zaznaczyć, że marka SPAR produkowana jest w większości przez polskich producentów, a w ostatnich miesiącach rozszerzyliśmy asortyment również o lody familijne, wodę źródlaną, soki, napoje, musy, wędliny i mięsne przekąski, konserwy rybne, a także innowacyjny na rynku brykiet z akacji i eukaliptusa. To pokazuje konsekwencję w działaniu SPAR” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

Oferta marki własnej SPAR jest zgodna z oczekiwaniami partnerów i klientów. Produkty zostały przygotowane we współpracy z polskimi producentami. To bardzo dobra jakość w nowoczesnych opakowaniach, zgodnych z obecnymi trendami. Dodatkowo marka SPAR oferuje również produkty z importu w ramach grupy – na przykład oliwy, oliwki, kosmetyki, produkty non food czy chemię gospodarczą.

Niedawno marka SPAR rozszerzyła ofertę o wodę źródlaną, soki, nektary, napoje oraz musy w tubkach, a także lemoniady marki Fresh to go. W sumie dało to 25 nowych indeksów. Na sezon letni sieć przygotowała również linię lodów i sorbetów pod marką własną SPAR. Oferta objęła 4 indeksy lodów o pojemności 900 ml oraz 4 warianty lodów 1 litr, a także 3 indeksy orzeźwiających sorbetów o pojemności 500 ml. Dodatkowo pod marką SPAR można kupić 6 nowych indeksów w segmencie ryb w konserwach w popularnych wariantach: makrela, śledź, szprot oraz sałatka z makrelą, które uzupełniły szeroki wybór przetworów rybnych SPAR – łososia atlantyckiego wędzonego na zimno bądź gorąco, śledzi w rozmaitych postaciach, pasty tuńczykowej, a także tuńczyka w puszce.

Marka SPAR proponuje klientom także szeroki wybór produktów na grilla i zaprasza do wspólnego wypoczynku w plenerze! Sieć wprowadziła m.in. wysokiej jakości brykiet drzewny 3 kg, wyprodukowany z akacji i eukaliptusa, co stanowi innowację na polskim rynku. Marka SPAR ma w standardowej ofercie szeroki wybór wędlin na grilla, a także warzyw – sałat, pomidorów czy ogórków kiszonych. W kategorii produktów przemysłowych w ofercie marki SPAR na grilla dostępne są folie aluminiowe, tacki, talerze jednorazowe, kubeczki oraz serwetki.

Marka SPAR proponuje także szeroki wybór przekąsek. Dla amatorów mięsnych snacków SPAR ma aż 10 nowych produktów – salamitki, salami chips czy cienkie kabanosy, a także parówki. Dla miłośników słodkości nowa oferta obejmuje poduszki czekoladowe i waniliowe – czyli słodkie płatki, idealne na śniadanie z mlekiem lub jogurtem, albo jako deser do chrupania. Ponadto w dotychczasowej ofercie marki SPAR można kupić chipsy wielozbożowe z komosą ryżową oraz bakalie: orzechy i mieszankę studencką, żurawinę, śliwki, rodzynki, figi czy daktyle.

Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.

Sieć SPAR prowadzi też kampanię promocyjną „Lato ze SPAR”. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na bogaty asortyment produktów charakterystycznych dla okresu letniego, które są w ofercie SPAR: napojów, lodów, piwa, produktów grillowych – w tym również nowych, atrakcyjnych produktów marki SPAR. Kampania jest widoczna w sklepach, w gazetkach reklamowych, na bilbordach i w social mediach.

Ważnym aspektem konceptu biznesowego sieci SPAR są produkty marki własnej. W jej ofercie jest już kilkaset indeksów. Dzięki produktom SPAR klient otrzymuje szeroki wybór produktów codziennego użytku w najlepszej relacji ceny do jakości, natomiast partnerzy handlowi osiągają wysoką marżę i konkurencyjne ceny.

SPAR dba również o potrzeby klientów, którzy żyją w pośpiechu, ale jednocześnie chcą dobrze się odżywiać, dlatego wprowadził w ubiegłym roku nową markę dań gotowych i napojów Fresh to go at SPAR. Ponadto, w trosce o szczególne potrzeby klientów SPAR, oferta marki własnej została rozszerzona o linię produktów bezglutenowych, w ramach której dostępne są ciastka, biszkopty, makarony i mąki. Linia ta już zyskała uznanie konsumentów, czego wyrazem jest wyróżnienie jej w prestiżowym plebiscycie.

Sieć SPAR została także nagrodzona w plebiscycie Business Idea 2023 w kategorii „Polecany Koncept Biznesowy”. Nagrodę wręczono podczas Targów Business Idea Kraków, które są co roku okazją do wymiany doświadczeń i spotkań biznesowych dla kilku tysięcy przedstawicieli biznesu.

Więcej informacji na stronie www.spar.pl