W październiku do zespołu agencji Havas Media Network dołączył Miłosz Jacyna obejmując stanowisko Digital Content Managing Director, Havas PLAY. Nowa jednostka integruje kompetencje agencji w obszarze: branded content, social media, influencer marketing oraz szeroko pojętej rozrywki – gier, muzyki i sportu.
Miłosz Jacyna to ekspert marketingu, którego doświadczenie zawodowe obejmuje szeroki wachlarz kompetencji w obszarach komunikacji social mediowej, kreacji contentu, aktywacji digital marketingowej budującej zaangażowanie czy tworzenia kampanii i architektury komunikacyjnej. Dotychczas związany z Canal+ jako Head of Social Engagement, wcześniejsze doświadczenie zdobywał m.in. w agencji albo albo jako Creative&Strategy Head/Partner oraz K2, gdzie pełnił rolę Social Media Directora. Odpowiadał za prowadzenie projektów komunikacyjnych i w social mediach dla takich marek jak: Canal+, Ubisoft, Żabka, Netflix, Samsung, H&M, Sinsay, Dr. Martens, Desperados, Heineken, Media Markt czy Sephora. Laureat branżowych nagród: Effie, Mixx Awards czy Innovation.
Na stanowisku Digital Content Managing Directora będzie zarządzać zespołem Havas PLAY odpowiedzialnym za prowadzenie projektów komunikacyjnych dla klientów agencji, związanych z aktywizacją w punktach styku konsumentów i ich pasji – od rozrywki, sztuki i technologii, po zdrowie i dobra konsumpcyjne. Havas PLAY wykorzystując narzędzia rynkowe oraz własne (Converged), łączy je z interdyscyplinarną wiedzą swoich ekspertów, co gwarantuje efektywny mix strategii, idei, kreatywności, produkcji, zarządzania projektami i dystrybucji. Obejmując szereg takich usług jak: branded entertainment, partnerstwa, influencer marketing, gaming, metaverse, experiental marketing, wydarzenia na żywo, sponsoring, social media, content marketing oraz rozrywka, po to, by wzmocnić doświadczenie marki z konsumentem w duchu filozofii Meaningful Brands. Wyróżniającym elementem oferty jest metodologia Havas Play Measurement, oparta na zestawie narzędzi i na wskaźnikach Media Experience (Mx), która umożliwia pomiar aktywacji marki i jej wpływ na efektywność oraz zwrot z inwestycji. Miłosz Jacyna będzie raportować bezpośrednio do Chief Digital Officer, Beaty Magdziarz.
– Miłosz jest jednym z najbardziej doświadczonych strategów digital contentu na naszym rynku. Ogromnie cieszę się, że dołącza do naszego zespołu. Jestem przekonana, że będziemy razem budować niesamowite projekty i prowadzić najlepsze kampanie, które zainspirują innych. Miłosz w roli szefa zespołu Havas PLAY, to zdecydowanie ważny krok we wzmacnianiu kompetencji i strategii digital Havas Media Network – Beata Magdziarz, Chief Digital Officer, Havas Media Network.
Havas PLAY to nowa, międzynarodowa marka w specjalistycznym portfolio Havas Media Network, która zadebiutowała w Polsce w 2023 r. Wdrożenie marki Havas PLAY to element strategii transformacji cyfrowej całej grupy Vivendi.
Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.
Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), DBI (data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas PLAY (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing &AI), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Havas Intelligence (badania i strategia). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.