Miliony złotych od Kaufland dla pracowników na święta

Blisko 20 milionów złotych – tyle sieć Kaufland Polska przeznaczyła w tym roku na nagrody świąteczne dla swoich pracowników. Bony zakupowe i paczki to przede wszystkim forma docenienia zaangażowania zespołu szczególnie w gorącym przedświątecznym okresie, a także wyrażenie wdzięczności za codzienną pracę.

W okresie przedświątecznym Kaufland zadbał o swoich pracowników, przeznaczając blisko 20 milionów złotych na dodatkowe benefity. W ramach tej kwoty przekazano bony zakupowe o łącznej wartości prawie 18 milionów złotych, a także paczki świąteczne warte ponad 2 miliony złotych, które trafiły do pracowników w całej Polsce. Dodatkowo ponad 1500 paczek świątecznych otrzymali byli pracownicy będący już na emeryturze, co pokazuje, że firma nie zapomina o osobach, które przez lata współtworzyły jej sukces.

Rok 2024 był dla nas wyjątkowy – otworzyliśmy w Polsce 250. sklep, co stanowi ważny etap w realizacji naszej strategii rozwoju. Sukces ten nie byłby możliwy bez zaangażowania naszych pracowników. To właśnie im chcemy podziękować, nagradzając ich wysiłek i wkład w rozwój naszej sieci. Wierzymy, że razem tworzymy silną organizację, gotową na kolejne wyzwania w przyszłości – podkreśla Małgorzata Ławnik, Dyrektor Pionu Personalnego w Kaufland Polska.

Kaufland od lat wyróżnia się jako pracodawca, który inwestuje w swoich pracowników. Sieć jest laureatem licznych wyróżnień, takich jak Top Employer Polska oraz Friendly Workplace, przyznawanych za najlepsze praktyki w zakresie zarządzania zespołem i wspierania pracowników. Świąteczne premie i paczki to tylko część szerokiej oferty benefitów, które obejmują m.in. nagrody jubileuszowe, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach losowych oraz dodatkowe świadczenia dla pracowników przechodzących na emeryturę. Kaufland, jako odpowiedzialny pracodawca, od lat dba o stabilne zatrudnienie, rozwój zawodowy oraz komfort pracy swoich zespołów.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 250 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.