Już trzeci rok z rzędu sieć sklepów spożywczych Kaufland jest głównym sponsorem programu dla młodych adeptów sztuki kulinarnej – MasterChef Junior. Pierwszy odcinek kolejnej edycji zawitał na antenie telewizji TVN w ostatnią niedzielę.
W ósmej edycji show młodzi kucharze pod czujnym okiem jurorów – Anny Starmach, Tomasza Jakubiaka oraz Michela Morana – doskonalą swoje umiejętności w gotowaniu, a widzowie pierwszy odcinek kulinarnych zmagań mogli zobaczyć 5 marca.
Kaufland w swojej bieżącej działalności nie zapomina, jak ważna jest edukacja najmłodszych w zakresie świadomego odżywiania, a także niemarnowania żywności. W zeszłym roku firma poprowadziła cykl warsztatów dla uczniów szkół podstawowych pod nazwą „EKO od dziecka – nie marnuję!”, a na początek roku szkolnego zorganizowała także akcję „Rozrabiaki Literaki”, podczas której dzieci mogły kolekcjonować naklejki i poszerzyć swoją wiedzę nt. zrównoważonego rozwoju z pomocą specjalnego albumu. Kaufland od lat chętnie wspiera również inicjatywy, które angażują całe rodziny do spędzania wspólnego czasu w kuchni i przygotowywania zdrowych posiłków. Jako sponsor programu MasterChef Junior sieć sklepów spożywczych zaopatrzyła spiżarnię młodych kucharzy w szeroki wybór produktów świeżych – owoców, warzyw oraz ziół, a także w pozostałe artykuły spożywcze. Uczestnicy programu będą pracować na produktach marek własnych sieci Kaufland, w tym artykułach, które wyróżnia korzystny stosunek jakości do ceny marki K-Classic, delikatesowych przysmakach K-Favourites, produktach charakterystycznych dla kuchni polskiej K-Stąd Takie Dobre!, ekologicznych K-Bio czy roślinnych K-take it veggie.
Zwycięzca show otrzyma w finale statuetkę MasterChefa Juniora, czek na 15 tys. złotych oraz nagrody dodatkowe. Zmagania młodych kucharzy można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20 na antenie TVN.
INFORMACJA O KAUFLAND
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.