Marka Sports Direct wróciła do HOMEPARK Targówek

W dniu 16 sierpnia, w HOMEPARK Targówek otworzył się salon marki Sports Direct – międzynarodowy sprzedawca odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych, a zarazem największa sieć sklepów tego rodzaju w Wielkiej Brytanii. Marka ponownie pojawia się w ofercie parku handlowego, podkreślając rosnące znaczenie kategorii sportowej w strukturze najemców.

Nowo otwarty salon zajmuje ponad 3 100 m² powierzchni handlowej na dwóch kondygnacjach. Sklep został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi standardami sieci, z naciskiem na funkcjonalność, nowoczesny design oraz komfort odwiedzających. Przemyślana aranżacja przestrzeni i szeroka ekspozycja asortymentu umożliwiają klientom szybkie i wygodne zakupy.

– Powrót marki Sports Direct do HOMEPARK Targówek to ważny krok w poszerzaniu naszej oferty sportowej. Ten starannie przemyślany koncept pozwala w pełni odpowiedzieć na oczekiwania klientów poszukujących szerokiego wyboru odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych. Dodatkowo atrakcyjna lokalizacja sklepu wzmacnia jego dostępność i wygodę zakupów, co doskonale wpisuje się w naszą strategię leasingową, pozwalając konsekwentnie dostosowywać tenant mix do zmieniających się potrzeb klientów – komentuje Agata Brzezińska, Senior Director, Head of CEE, Pradera.

Sports Direct jest multibrandową siecią, która oferuje ponad 50 światowych marek, w tym Nike, Adidas, Puma, Under Armour, Asics, a także portfolio własnych marek Sports Direct takich jak: Karrimor, Lonsdale, Everlast czy Slazenger, w sklepie znaleźć można także markę USC oferującą modną odzież i obuwie z imponującego wyboru kultowych marek, w tym: Lacoste, HUGO, UGG, Levis i innych. Sports Direct wyróżnia się wysoką jakością produktów i atrakcyjnymi cenami, a jego szeroki wybór sprawia, że jest jednym z wiodących graczy w segmencie odzieży sportowej i sprzętu w Europie.

– Rozwój na polskim rynku jest dla nas strategicznie ważny. Otwierając ponownie sklep w HOMEPARK Targówek, chcemy zaoferować klientom łatwy dostęp do bogatego portfolio marek sportowych w atrakcyjnych cenach, w nowoczesnej i wygodnej przestrzeni zakupowej – informuje Marcin Dras, Kierownik sklepu Sports Direct.

Sports Direct działa obecnie w ponad 700 lokalizacjach w całej Europie, a nowo otwarty sklep w HOMEPARK Targówek jest już 25, a co najważniejsze największym sklepem w Polsce.

HOMEPARK – sieć, która przyciąga

Obiekty HOMEPARK to nie tylko silna pozycja w segmencie wyposażenia wnętrz, ale również atrakcyjne lokalizacje – w największych aglomeracjach i popularnych destynacjach zakupowych. Łatwy dojazd, dobra widoczność oraz dostęp do głównych arterii komunikacyjnych sprawiają, że odwiedzają je zarówno mieszkańcy miast, jak i okolicznych miejscowości.

Sieć nieustannie rozwija ofertę – otwierając nowe salony, modernizując przestrzenie i utrzymując długofalowe relacje z partnerami biznesowymi. To miejsca z wypracowaną renomą, lojalnością klientów i dobrą rozpoznawalnością.

***

HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą marki oferujące meble i produkty z wyposażenia wnętrz zarówno marki sieciowe tj. Leroy Merlin, Komfort, Jula, Jysk; jak i unikalnych producentów: Kler, Livingroom, Arte czy Garden Space. Ofertę uzupełniają sklepy spożywcze Lidl czy Biedronka oraz sklepy z modą TK Maxx, Half Price, Pepco – także sklepy  z akcesoriami dla dzieci: Smyk, Świat Dziecka czy produktami dla zwierząt tj. Maxi Zoo czy Aquael. Całości dopełniają swoją ofertą, sklepy ze sprzętem AGD tj. RTV Euro AGD, Media Expert oraz Rossmann czy Super-Pharm.

Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 4.8 miliarda euro zawiera ponad 60 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 3,100 sklepów. (www.pradera.com).
Za komercjalizację odpowiada zespół Pradera Management Poland, wspierany przez agencję doradczą Cushman & Wakefield.
Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.