Maja Ostaszewska ambasadorką marki Patrizia Aryton na sezon jesień–zima 2025

Marka Patrizia Aryton tworzy zgrany duet z wybitną aktorką Mają Ostaszewską – ikoną stylu, kobietą z klasą, która została ambasadorką marki na sezon jesień–zima 2025. Początek współpracy to efekt wspólnej filozofii mody oraz rozmów opartych na uznaniu dla szlachetnych materiałów, jakości i klasycznej elegancji.

Maja Ostaszewska to postać doskonale znana nie tylko ze swojej działalności artystycznej, ale także z wyczucia stylu, konsekwencji w modowych wyborach i świadomego podejścia do ubioru. „Moje stylizacje są formą, jaką komunikuję się ze światem. Zarówno podczas pracy na deskach teatru czy planie filmowy, jak i w życiu codziennym. To rodzaj języka, dzięki któremu mogę wyrażać siebie i podkreślać swój charakter bez używania jakichkolwiek słów.” – mówi aktorka, podkreślając rolę mody jako języka, którym wyraża siebie. Jej styl jest przemyślany, spójny i ponadczasowy. Ceni jakość, trwałość oraz szlachetne tkaniny. Dobrze odnajduje się w minimalistycznych fasonach, ale nie boi się też mocnych akcentów – oryginalnych krojów, tekstur czy detali, które podkreślają osobowość. Właśnie te wartości odnajduje w marce Patrizia Aryton. Podczas produkcji kampanii największą satysfakcję odnalazła podczas przymiarek płaszczy, które są fundamentem jesienno-zimowej kolekcji na rok 2025.

Choć główna bohaterka kampanii markę znała od dawna, prawdziwa fascynacja zaczęła się od jednego płaszcza. Podczas jednej z modowych sesji zdjęciowych pracująca na planie stylistka, zaproponowała jej zestaw z czarnym płaszczem z kolekcji marki. Ponadczasowy model z paskiem w talii o klasycznym kroju pasujący do każdej okazji skradł od razu jej serce. Po kilku dniach wymarzony płaszcz trafił do garderoby Mai Ostaszewskiej prosto z salonu Patrizia Aryton – i zostaje tam do dziś. Właśnie ta jakość, trwałość i przemyślany design stały się fundamentem współpracy z Patrizia Aryton. Aktorka nie ukrywa, że marka wpisuje się w jej podejście do mody – elegancji pełnej spokoju, siły, świadomych decyzji. – „W prostocie jest siła, a w elegancji spokój – i to właśnie ma w sobie marka Patrizia Aryton.” – podsumowuje Maja Ostaszewska.

Wybór Mai Ostaszewskiej na ambasadorkę nie był przypadkowy. Jest autentyczna i świadoma tak jak klientki Patrizia Aryton. Jak zaznacza marka: „Maja uosabia wizję elegancji – gdzie połączenie inteligencji, artyzmu i pracowitości spotyka się w jednym miejscu. Wychwalamy niesamowitą kobiecość ze stylem – ten duet odzwierciedla elegancję w ciągłym odnawianiu”.

W sezonie jesień–zima 2025 kampania marki Patrizia Aryton z Mają Ostaszewską podkreśla uniwersalność mody, która może być jednocześnie piękna, szlachetna i funkcjonalna. To opowieść o kobiecie, która wie, kim jest – i wyraża to każdym detalem swojej stylizacji.

Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz

Stylizacje: Iga Kowalska

Make-up: Sylwia Rakowska

Włosy: Daniel Gryszke

DOP: Zuza Trykow

Produkcja: Feed Me Lab.

Agent: Tomek Kolarski

Public Relations: Bartłomiej Pałubicki Rebell Concept

Miejsce realizacji: Muzeum Historii Polski

Patrizia Aryton to polska, rodzinna marka modowa z ponad 35-letnią tradycją. Od samego początku kieruje się ideą projektowania z myślą o nowoczesnych, wymagających kobietach, które pragną łączyć estetykę z jakością. Ubrania marki powstają z najlepszych dostępnych materiałów z dbałością o każdy detal. Każda kolekcja to manifest świadomej kobiecości: stylowej, pewnej siebie, wyrafinowanej, ale nigdy przerysowanej. Marka stawia na ponadczasowe fasony, elegancki minimalizm i niepowtarzalne detale, które wyróżniają jej projekty na tle innych.