Maciej Zień i monumentalna podróż do świata marzeń – pokaz „Holiday Dream” w niezwykłej scenografii

Maciej Zień po raz kolejny udowodnił, że moda to nie tylko ubrania – to emocje, sztuka i przestrzeń. Jego najnowsza kolekcja „Holiday Dream” była jak sen o idealnych wakacjach – pełna zwiewnych tkanin, subtelnych zdobień i promieniującej elegancji. Jednak tym, co dopełniło to zmysłowe doświadczenie, była scenografia, która zachwycała monumentalnością i harmonią. W centrum tej wizji znalazły się płytki ceramiczne z kolekcji Holiday stworzonej przez projektanta dla Grupy Tubądzin.

Już od pierwszych chwil pokaz budził emocje. Przestrzeń przypominająca śródziemnomorski hotel butikowy, pełna światła, beżowych tonów i miękkich tkanin, zamieniła się w wakacyjny sen. Pustynna kolorystyka – piaski, beże, ecru – podkreślała naturalność całej kolekcji, a monumentalne kolumny, zbudowane z ceramiki Tubądzin, nadawały całości rzeźbiarski charakter. Ich struktura i wzór – inspirowane kamieniem, marmurem i naturalnymi żyłkami – wprowadzały do przestrzeni wrażenie spokoju. Ta scenografia nie była przypadkowa. Zień, od lat balansujący między modą a designem wnętrz, po raz kolejny udowodnił, że obie dziedziny mogą mówić tym samym językiem.

Kolekcja „Holiday Dream” idealnie współgrała z otoczeniem – delikatne sukienki z jedwabiu, muślinu i organzy zdawały się unosić w powietrzu, podkreślając eteryczność i swobodę, które towarzyszą podróżom do najpiękniejszych zakątków świata. Kolory? Ceglane czerwienie, masełkowe pastele, chłodne błękity – jak o zachodzie słońca nad Morzem Śródziemnym. To opowieść o kobiecości i tęsknocie za chwilami zatrzymanymi w czasie.

Zień mówi: „Holiday Dream to efekt moich podróży – Tulum, Ibiza… To miejsca, które zostają w sercu. Chciałem, by ta kolekcja była przedłużeniem tych wspomnień. By kobiety noszące te projekty czuły się jak na wakacjach, nawet jeśli są w środku miasta.”

Ceramika z kolekcji Holiday, która – podobnie jak moda Zienia – łączy w sobie prostotę, wyrafinowanie i emocje. To płytki, które przenoszą klimat południowych wysp do domowych wnętrz. Naturalne kolory, subtelne wzory przypominające piasek i skały, tworzą przestrzeń, która koi zmysły.

Scenografia pokazu została stworzona z ogromną dbałością o detal – każdy element, od oświetlenia po tekstury, współgrał z kolekcją. Efekt? Goście czuli się, jakby przenieśli się w świat pełen światła, przestrzeni i elegancji – świat, w którym każda kobieta może poczuć się jak na prywatnych wakacjach marzeń.

Grupa Tubądzin należy do najlepiej rozpoznawalnych producentów płytek ceramicznych w Polsce. Od 40 lat wyznacza trendy wzornicze, wprowadza nowatorskie produkty i rozwiązania. W Polsce jest pionierem w produkcji płyt wielkoformatowych, sięgających rozmiarem aż 120 x 275 cm. Jej produkty, wytwarzane z najwyższej jakości surowców, znajdują zastosowanie w każdej przestrzeni, nie tylko łazienkowej. Najwyższej jakości płytki, do złudzenia przypominające drewno, marmur czy beton, produkowane w oparciu o najnowocześniejsze światowe technologie są znakiem rozpoznawczym Grupy Tubądzin.

Tubądzin zaprasza do współpracy wybitnych twórców designu i kultury (wśród nich m.in. Maciej Zień, Dorota Koziara, Wojciech Siudmak), organizuje prestiżowy konkurs dla młodych projektantów i architektów – Tubądzin Design Awards oraz angażuje się w działania edukacyjne, społeczne i ekologiczne.

Płytki marki Tubądzin powstają z naturalnych i szlachetnych surowców, a do ich zdobienia stosowane są bezpieczne dla zdrowia i przyrody barwniki. Mając na uwadze dbałość o środowisko, firma Tubądzin promuje zasady zrównoważonego rozwoju i inwestuje w innowacyjne rozwiązania – m.in. technologię Continua+ czy nowoczesną suszarnię rozpyłową ATM 36, przyczyniając się tym samym do redukcji zużycia energii i emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Firma angażuje się również w projekty proekologiczne i podejmuje działania zmierzające