Lojalność za lojalność – Kaufland uruchamia program wsparcia dla inicjatyw pracowniczych i oferuje aż 10 000 zł dofinansowania

Nadrzędnym priorytetem w zakresie polityki personalnej Kaufland jest zapewnienie zatrudnionym optymalnych warunków zarówno do rozwoju zawodowego, jak i realizacji własnych pasji. Poza wsparciem kultury work-life balance firma zdecydowała się przeznaczyć środki na realizację prywatnych pasji pracowników w nowo powołanym programie „Lojalność za lojalność”.

W debiutującym właśnie programie wsparcia inicjatyw pracowniczych Kaufland zachęca wszystkich zatrudnionych do promowania programu lojalnościowego Kaufland Card, oferując w zamian nawet 10 000 zł dofinansowania na realizację pasji. Do programu może zgłosić się każdy pracownik sieci Kaufland, który chciałby uzyskać wsparcie finansowe na udział w wybranym przez siebie, organizowanym na terenie Polski wydarzeniu, związanym z szeroko pojętą kulturą, sportem, kulinariami lub ochroną środowiska. Zgłoszenia zawierające m.in. opis wydarzenia, a także kosztorys oceniane będą przez wewnętrzna komisję według jasnych, ściśle określonych kryteriów. Ponieważ celem programu jest również ukazanie związku beneficjentów z siecią Kaufland, a także wartościami etycznymi firmy, takimi jak zasady fair play, pracownicy otrzymujący dofinansowanie zostaną poproszeni o promowanie firmy oraz programu Kaufland Card podczas wydarzenia w uzgodniony wspólnie sposób. To właśnie ta wzajemność streszcza się w nazwie programu: „Lojalność za lojalność”.

Oddolna inicjatywa pracowników

Projektem, który zainspirował sieć Kaufland do uruchomienia ogólnofirmowego programu dofinansowań otwartego dla wszystkich zatrudnionych, była oddolna inicjatywa pracowników reprezentujących Operacyjny Pion Zaopatrzenia. Zespół zwrócił się do pracodawcy z prośbą o wsparcie ich udziału w VII Charytatywnym Rajdzie Koguta, amatorskim wyścigu samochodowym o długości ponad pół tysiąca kilometrów z Oławy na Dolnym Śląsku aż do Stegny na Mierzei Wiślanej.

Pomysł wzięcia udziału w charytatywnym rajdzie bardzo nam się spodobał, dlatego też postanowiliśmy pomóc w tym naszym pracownikom. Przekazaliśmy im środki, dzięki którym mogli nabyć profesjonalny pakiet startowy i niezbędne wyposażenie, jak kaski i kombinezony rajdowe, które z ich własnej inicjatywy zostały obrandowane logo Kaufland Card. Podobnie jak wyjątkowy Ford Escort z 1982 r., którym wystartują w wyścigu. Cieszymy się, że kwota dofinansowania wystarczyła również na wsparcie zbiórki ogłoszonej przez organizatorów rajdu. Trzymamy kciuki za sukces naszych rajdowców, jednocześnie dziękując im za pomysł, który zaowocował powstaniem programu „Lojalność za lojalność” – podsumowuje Agnieszka Głowacka, ekspert z Pionu Komunikacji Marketingowej w Kaufland Polska.

Program „Lojalność za lojalność” dla wszystkich pracowników rusza 12 czerwca – od tego dnia aż do końca grudnia będzie można wnioskować o dofinansowanie pasji przy pomocy formularza dostępnego w portalu intranetowym. Wymogiem jest szczegółowe opisanie projektu w zgłoszeniu, a następnie — w przypadku otrzymania dofinansowania — aktywne promowanie programu lojalnościowego Kaufland Card w trakcie wydarzenia. Istnieje w tym obszarze wiele możliwości, spośród których można wymienić m.in. promocję we własnych mediach społecznościowych, ekspozycję logo marki lub Kaufland Card podczas eventu, relację wideo lub zdjęcia czy też nawet udzielanie wywiadów dla mediów.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.