Już po raz 15. Rockowa Wyspa Lidla pojawiła się na terenie Najpiękniejszego Festiwalu Świata – ponownie z ogromnym sukcesem! Festiwalowiczki i Festiwalowicze nie tylko świetnie się bawili, ale również aktywnie zadbali o naszą planetę. Dzięki zaangażowaniu uczestników do butelkomatów trafiło aż 52 tys. opakowań – 9 tys. plastikowych butelek i 43 tysiące metalowych puszek.
Rockowy sklep Lidl Polska działał nieprzerwanie przez 120 godzin – od wtorku, 29 lipca, aż do niedzieli, 3 sierpnia. Zlokalizowany tuż przy polu namiotowym, Małej Scenie i Akademii Sztuk Przepięknych, był nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią spotkań, relaksu i integracji. Co ważne, ceny w Rock Shopie były takie same jak w każdym sklepie Lidl Polska. Na uczestników czekała też strefa chilloutu z wygodnymi leżakami i pozytywną atmosferą.
Rockowa Wyspa Lidla 2025 w liczbach:
- 120 godzin nieprzerwanej pracy,
- 52 tys. oddanych opakowań do butelkomatów przez naszych klientów,
- prawie 200 pracowników sklepu z całej Polski,
- tysiące rozmów, setki historii i niezliczona liczba uśmiechów.
Dobra zabawa = czysta planeta
W tym roku Rockowa Wyspa Lidla stała się też przestrzenią proekologiczną. Na jej terenie po raz pierwszy stanęły butelkomaty, do których można było oddawać plastikowe butelki (do 3 l) i metalowe puszki (do 1 l). W zamian Festiwalowiczki i Festiwalowicze otrzymywali rabat na zakupy w Rock Shopie – 10 gr za każde oddane opakowanie. Lidl Polska jako pierwsze sieć handlowa w kraju wprowadził butelkomaty do wszystkich swoich sklepów w ramach przygotowań do wdrożenia systemu kaucyjnego. Podczas Pol’and’Rock Festival sieć pokazała, że dobra zabawa może iść w parze z troską o środowisko. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu uczestniczek i uczestników Festiwalu udało się zebrać 52 tys. opakowań, które zostaną przetworzone, a następnie wykorzystane ponownie. To kolejny krok w stronę czystszej planety i bardziej świadomych wyborów konsumenckich.
Ludzie, którzy tworzą Rockową Wyspę Lidla
Za sukcesem Rockowej Wyspy Lidla stoi zespół blisko 200 pracowniczek i pracowników, którzy przyjechali z całej Polski – od Stargardu po Tarnów. Dla niektórych z nich był to pierwszy kontakt z Pol’and’Rock, dla innych przygoda, którą chcieli przeżyć kolejny raz. Weterani Festiwalu – byli już szósty, siódmy, a nawet dziesiąty raz! Wszyscy razem stworzyli przestrzeń, w której nie tylko działał sklep, ale przede wszystkim działo się coś wyjątkowego – festiwalowa energia, serdeczność i radość.
Lidl Polska gra z Orkiestrą od 16 lat
Obecność Lidl Polska na Festiwalu to podziękowanie dla wszystkich wolontariuszy zaangażowanych w coroczne zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Lidl Polska wspiera działania WOŚP od 16 lat – to partnerstwo oparte na wspólnych wartościach, solidarności i trosce o innych. Dzięki zaangażowaniu klientów i pracowników, sieć przekazała już ponad 54 miliony złotych na cele Fundacji. Tegoroczny, 33. Finał WOŚP wspierał onkologię i hematologię dziecięcą. Zbiórki odbyły się we wszystkich sklepach Lidl Polska. Sieć wprowadziła też do swojej oferty specjalne gadżety z serduszkiem, a cały zysk ze sprzedaży trafił na ten szczytny cel. W poprzednich latach pomoc kierowana była m.in. do pacjentów zmagających się z sepsą, a także dla seniorów – by zapewnić im godną opiekę i lepszy dostęp do leczenia. Udział Lidl Polska w Pol’and’Rock Festival to naturalna kontynuacja tej współpracy.