Dwie polskie marki, które zna niemal każdy – E.Wedel i Tymbark – stworzyły niepowtarzalną, limitowaną edycję czekolad. Mleczna Jabłko-Wiśnia i Mleczna Jabłko-Mięta to nowe oblicze smaku, które zachwyci zarówno fanów słodyczy, jak i miłośników orzeźwiających napojów.
Kiedy spotykają się dwie ikony polskiego rynku, efekt musi być wyjątkowy. E.Wedel, marka z ponad 170-letnią tradycją oraz Tymbark, który od 1936 roku przyciąga pokolenia owocowym orzeźwieniem, prezentują wspólną linię słodyczy. Nowe mleczne czekolady wedlowskie inspirowane kultowymi połączeniami smakowymi napojów Tymbark to propozycja idealna zarówno dla miłośników klasyki, jak i osób pragnących nowych smakowych doznań.
Słodka niespodzianka w środku
Nowe propozycje od E.Wedel to nie tylko czekolada – to podróż do świata smaków. Marka wprowadza element zabawy, integrując w opakowaniach kultowy kapsel Tymbarku. W środku opakowań na konsumentów czekają kontekstowe hasełka. Ten charakterystyczny element sprawia, że sięgnięcie po czekoladę staje się jeszcze przyjemniejsze – to chwila zabawy, uśmiechu i sentymentalnego powrotu do ulubionych wspomnień.
Produkty te mogą przyciągnąć nie tylko stałych fanów marki, ale także tych, którzy lubią odkrywać nowe smaki i szukają świeżych, angażujących doświadczeń. Nieoczywiste połączenia dobrze znanych smaków i innowacyjne podejście wpisują się w styl życia generacji Z, dla której liczy się nie tylko smak, ale też zabawa i interakcja z produktem. Wedel x Tymbark to kolejna kolaboracja marki, która potwierdza jej dynamiczny rozwój i konsekwentne zaskakiwanie konsumentów nowymi, angażującymi pomysłami.
„Tworząc nową linię czekolad, chcieliśmy połączyć to, co w obu markach najlepsze – tradycję, rozpoznawalność i odważne podejście do smaków. Jabłko-Wiśnia i Jabłko-Mięta to wyjątkowe kompozycje, które przywołują wspomnienia, a jednocześnie zaskakują orzeźwiającą owocowością” – Paweł Dybek, Młodszy Kierownik Marki w E.Wedel.
Nie czekaj – spróbuj już dziś!
Czekolady E.Wedel Nadziewana Jabłko-Wiśnia oraz Jabłko-Mięta są dostępne od lutego w sieci Biedronka w małym formacie (100 g). Od marca pojawią się także w szerokiej dystrybucji, w dwóch wersjach – standardowej i dużym formacie (289 g), co pozwala cieszyć się nimi w każdej, wybranej okazji.
Kampania marketingowa „Kultowe połączenia pełne przyjemności”
Wprowadzenie nowej linii produktowej wesprze kampania marketingowa pod hasłem „Kultowe połączenia pełne przyjemności”. Planowane są działania w obszarze brandowych kanałów social media.
„Najnowsza linia czekolad mlecznych E. Wedel i Tymbark, inspirowana kultowymi napojami, to wspólna interpretacja idei KOCHAJ ŻYCIE. Łącząc kremową słodycz czekolady z owocowymi doznaniami oraz pozytywnymi hasłami spod kapsla, chcemy inspirować konsumentów do czerpania radości z codziennych chwil, drobnych przyjemności czy nowych doświadczeń. Każda kostka jest miłym gestem dla samego siebie lub bliskiej osoby.” – Paulina Nowak-Staruszniak, Brand Manager marki Tymbark Grupy Maspex.
Kreację kampanii przygotowała agencja Plej, a projekt opakowań wspólnych produktów E.Wedel i Tymbark opracowała agencja brandingowa WRD. Za komunikacją stoi natomiast agencja 24/7Communication.
O firmie Wedel:
Wedel od 1851 roku dostarcza konsumentom przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku czekolady i jest podziwiany za kunszt tworzenia produktów najwyższej jakości. W wedlowskim portfolio znajdują się m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle, praliny, batony oraz Torcik Wedlowski. Aby konsumenci mogli od środka poznać tajniki powstawania tych kultowych produktów, Wedel stworzył dla nich jedyne takie w Europie, multisensoryczne muzeum czekolady – Fabryka Czekolady E.Wedel, której otwarcie nastąpi już 4 września 2024 roku.
W Wedlu zatrudnionych jest obecnie blisko 1300 osób (wliczając pracowników sprzedaży terenowej). Misja Wedla: „Zmieniamy się nieustannie, by budzić radość w nas i w naszych klientach” odzwierciedla filozofię działania, która zakłada odpowiadanie na wyzwania współczesnego świata jako odpowiedzialny producent, pracodawca, sąsiad i partner.
Więcej informacji o firmie można znaleźć na stronie: wedel.pl, wedel.prowly.com, LinkedIn (lotte-wedel).