Grudniowa Konferencja Sprzedaży Hochland Polska została zorganizowana 14-15 grudnia 2023 roku z bardzo urozmaiconym programem, w pięknym otoczeniu zakopiańskiej przyrody, w hotelu Bukovina w Bukowinie Tatrzańskiej. Spotkanie w górach nie było przypadkowe. Równolegle z tegoroczną Wielką Loterią Almette, w Hochland Polska prowadzony był konkurs Almette Domek 2023 dla Działu Komercyjnego. Jego celem było uzyskanie jak najlepszego wolumenu sprzedaży Almette w okresie trwania loterii. Wyniki konkursu ogłoszono właśnie podczas Konferencji Sprzedaży w Bukowinie Tatrzańskiej.
Pierwszego dnia, podczas specjalnego panelu w ramach prezentacji podsumowano wyniki sprzedaży, omówiono aktywności marketingowe oraz ustalono priorytety na kolejny rok. Po części oficjalnej przyszedł czas na występ firmowego bandu „Black Sapal” oraz zabawę z DJ-em. Główną atrakcją drugiego dnia była wizyta w wiosce domków Almette i możliwość zrobienia pamiątkowych zdjęć także przed domkiem tegorocznej zwyciężczyni. Uczestnicy konferencji dostali się do Zębu kuligiem – jak na góralski klimat przystało!
Mimo natłoku zajęć i obowiązków, zwłaszcza przed zbliżającymi się Świętami, udało się nam spotkać w tak pięknych okolicznościach przyrody i na dwa dni przenieść się do świata Almette. Był czas na prezentacje wyników i wymianę poglądów podczas panelu dyskusyjnego na temat sprzedaży, ale i na odwiedziny w wiosce domków, które były nagrodami w kolejnych edycjach Wielkiej Loterii Almette. W tym roku zarejestrowano ponad milion paragonów w walce o wymarzony domek, więc nie mogliśmy go nie zobaczyć – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.