KiK Polska ponownie potwierdza swoją silną pozycję na rynku, zdobywając wyróżnienie Top Marka 2025. Miniony rok był okresem dynamicznego rozwoju, inwestycji i modernizacji, które znacząco wpłynęły na komfort zakupów klientów. Wprowadzenie koncepcji Dynamics 2.0, modernizacja ponad 100 sklepów oraz dalsza ekspansja przyczyniły się do tego sukcesu.
W 2024 roku KiK wdrożył nowoczesną koncepcję aranżacyjną Dynamics 2.0, której celem było stworzenie jeszcze bardziej funkcjonalnej i inspirującej przestrzeni zakupowej. Nowe meble, ekspozytory outfitowe oraz stojaki znacząco poprawiły prezentację produktów, umożliwiając klientom łatwiejsze komponowanie stylowych zestawów. W ramach modernizacji w ciągu siedmiu miesięcy odświeżono ponad 100 sklepów, a na rok 2025 zaplanowane są kolejne przebudowy. Całkowita wartość inwestycji wyniosła 3 mln euro.

– W KiK Polska kierujemy się zasadą, że „Klient jest Królem”, dlatego nieustannie dążymy do tworzenia jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych. Nagroda Top Marka 2025 jest dla nas potwierdzeniem, że nasze działania przynoszą oczekiwane rezultaty. Dynamics 2.0 to nie tylko zmiana w wyglądzie sklepów, ale przede wszystkim inwestycja w wygodę i funkcjonalność przestrzeni, która przekłada się na jeszcze lepszą obsługę klienta – mówi Jan Skowron, dyrektor zarządzający KiK Polska.
Modernizacja sklepów to tylko jeden z elementów strategii KiK. Marka nieustannie rozwija sklep internetowy oraz program lojalnościowy myKiK, który zgromadził już ponad 2,5 miliona użytkowników. Miniony rok przyniósł także wyjątkowy jubileusz – 30-lecie istnienia marki na świecie, co było istotnym wydarzeniem w historii firmy.
– To był dla nas rok świętowania sukcesów – nie tylko z naszymi klientami, ale również pracownikami. W Polsce zatrudniamy ponad 2 500 osób i stale inwestujemy w ich rozwój poprzez programy szkoleniowe, takie jak Akademia KiK Star i Mam KiK Talent. Ponadto, w ubiegłym roku obchodziliśmy pierwsze urodziny Centrum Dystrybucji pod Swarzędzem, nowoczesnego obiektu o powierzchni 40 tys. m², który usprawnia logistykę naszych sklepów. Powodów do dumy nie zabrakło, a ten rok daje kolejny – otrzymanie godła Top Marka – dodaje Jan Skowron.
Zdobycie wyróżnienia Top Marka 2025 to kolejne odznaczenie w dorobku KiK Polska. Marka już wcześniej otrzymała „Laur Klienta” (2016, 2017), a tegoroczna nagroda to siódmy tytuł Top Marka (2018, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024, 2025). To dowód na konsekwentny rozwój i wysoką jakość, którą KiK oferuje swoim klientom.