Kia promuje model Sportage

Kia Polska wystartowała z kontynuacją kampanii wspierającą sprzedaż modelu Sportage, oferując klientom atrakcyjne propozycje kredytowe i leasingowe. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

Wrześniowa kampania marki Kia koncentruje się na modelu Sportage, który według danych CEPiK jest najchętniej wybieranym kompaktowym SUV-em w Polsce w latach 2022 i 2023. Atrakcyjnym finansowaniem objęte są wszystkie wersje układów napędowych tego modelu: spalinowe, hybrydowe (HEV) oraz hybrydy plug-in hybrid (PHEV). W ramach propozycji marki Kia, klienci mogą skorzystać z oferty kredytu z okresem finansowania 12 miesięcy lub z oferty leasingu operacyjnego z okresem finansowania 14-72 miesięcy.

Kampania prowadzona jest szeroko w obszarze mediów digitalowych z wykorzystaniem materiałów display oraz video, a także w telewizji. Kampania potrwa do końca września, a z propozycji można skorzystać do 30.09.2024 r.

Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Kreację przygotowała agencja Interactive Partners.


Havas Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI) i LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.