Kia Polska wystartowała z kampanią wspierającą sprzedaż modelu EV6, w ramach której klienci mogą skorzystać z atrakcyjnej oferty zakupu z korzyściami nawet do 73 537 zł. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Najnowsza kampania Kia koncentruje się wokół jej pierwszego modelu marki, który został zaprojektowany od początku jako samochód elektryczny – EV6 z systemem ładowania 800V, który umożliwia naładowanie baterii od 10% do 80% tylko w 18 minut!* Konsumenci mogą skorzystać z atrakcyjnego rabatu na samochód z rocznika 2023 oraz otrzymają mobilną ładowarkę w cenie auta. Dodatkowo mogą ubiegać się o dofinansowanie z rządowego programu „Mój Elektryk”. Kampania prowadzona jest szeroko w obszarze mediów digitalowych – display direct, performance direct (mailingi), display programmatic, video direct oraz video programmatic (YouTube).
Działania, które rozpoczęły się w sierpniu, potrwają do końca września. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Kreację przygotowała agencja Interactive Partners.
*Aby osiągnąć maksymalną prędkość ładowania, EV6 musi korzystać z ładowarki do pojazdów elektrycznych o napięciu 800 V, która dostarcza co najmniej 240 kW energii elektrycznej. Rzeczywista prędkość ładowania i czas ładowania mogą zależeć od temperatury akumulatora i zewnętrznych warunków pogodowych.