Kia Polska startuje z kampanią promocyjną EV3

Kia Polska rozpoczęła kampanię promującą najnowszy elektryczny model – Kia EV3. Klienci mogą skorzystać z atrakcyjnych ofert finansowych, rabatu gotówkowego oraz mobilnej ładowarki w cenie auta. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.

 

Propozycja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm, obejmując atrakcyjne warunki finansowania, takie jak np. kredyt 50/50 z RRSO 0%, leasing od 100% czy wynajem. Promocja obejmuje wszystkie egzemplarze EV3 z roku produkcji 2024.

 

Kampania promocyjna rozpoczęła się w marcu i potrwa do końca kwietnia. Obejmuje działania offline w telewizji oraz szeroko zakrojone działania w internecie, w tym reklamy display, mailing, video oraz programmatic. Za kreację odpowiada Interactive Partners, a media zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

 

Więcej informacji o dostępnych modelach na stronie https://www.kia.com/pl/sprzedaz/promocje/oferta/ev3_2024/

Media Network – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Grupa agencji specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands oraz najnowsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i marketingowo-technologiczne. W jej skład wchodzą niezależne podmioty: Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki działające w obszarze Digital Marketingu: Ecselis (agencja performance marketingu zintegrowana z SEO i kontentem), CSA (customer science, badania, strategia, data science, analityka i data driven marketing), Programmatic Hub (integracja danych i narzędzi w ekosystemie programatycznym), Havas Play (social media, influencer marketing, gaming, e-sport oraz content marketing, kreacja digital & design), Havas Market (kompleksowe usługi dla e-commerce i marketplace), Havas Digital Innovation (digital marketing & AI) i LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium). Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Network zarządza Małgorzata Węgierek.