Każdy z nas oszczędza z Kaufland Card – kolejna kampania sieci Kaufland w Polsce

kampanią nowego programu lojalnościowego możemy spotkać się w mediach już od niedzieli 26 lutego. W humorystycznych klipach nawiązujących również do aktualnych trendów, jak np. znany z serialu „Wednesday” taniec głównej bohaterki, Kaufland podkreśla zalety programu lojalnościowego, który od 2 marca dostępny jest dla klientów sklepów.

Szeroka komunikacja

Hasło przewodnie kampanii to „Każdy z nas oszczędza z Kaufland Card”. Komunikacja nowego programu lojalnościowego odbywa się szeroko – za pośrednictwem niemal wszystkich dostępnych kanałów. Od 26 lutego z kampanią promocyjną można spotkać się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, na wybranych platformach VOD oraz w aplikacji Spotify. Z kolei ogólnopolska kampania outdoorowa, oprócz klasycznych nośników takich jak billboardy oraz citylighty na przystankach komunikacji miejskiej, obejmuje również siatki wielkoformatowe oraz ekrany digital out of home. Spot promujący program lojalnościowy Kaufland Card można zobaczyć również przed seansami filmowymi w kinach sieci Helios oraz KinAds.

W ramach komunikacji digital, która rozpoczęła się 27 lutego, wykorzystywane są media własne – strona internetowa, aplikacja, a także media społecznościowe sieci. Publikowane są w nich humorystyczne klipy podkreślające benefity Kaufland Card, ale pojawią się także relacje influencerów, którzy mieli okazję jako pierwsi przetestować nowy program lojalnościowy. Swoimi wrażeniami podzieli się m.in. znana prezenterka telewizyjna Anna Nowak-Ibisz. Na Facebooku i Instagramie sieci Kaufland dla klientów przygotowano także specjalny konkurs, w którym do wygrania będą iPhony oraz vouchery na zakupy w sklepach.

Z ofertą i informacjami na temat nowego programu lojalnościowego konsumenci mogą się zapoznać również w samych marketach, gdzie poza plakatami i komunikatami w sklepowym radiu spotkamy pracowników pomagających w rejestracji. Informacje na temat programu oraz pierwsze oferty znaleźć można także w gazetkach sieci.

Za pomysł kreatywny odpowiedzialna jest agencja Kalicińscy, za produkcję FeelMovie, natomiast zakupu mediów dokonał dom mediowy The Media Insight.

 

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.