Polacy uwielbiają swoje zwierzęta i coraz częściej traktują je jako członków swoich rodzin. Według badań 43% gospodarstw domowych posiada przynajmniej jednego psa, a 34% – przynajmniej jednego kota. Mając na uwadze rosnącą świadomość właścicieli zwierząt dotyczącą ich potrzeb, Kaufland wprowadza na rynek nową markę własną – K-Carinura, oferującą szeroką gamę produktów premium dla czworonogów i innych zwierzęcych przyjaciół.
Marka K-Carinura została stworzona z myślą o wszystkich tych, którzy pragną zadbać o swoich pupili. Karmy i akcesoria opracowane we współpracy z lekarzami weterynarii dopasowane zostały do potrzeb psów, kotów oraz mniejszych zwierząt, jak np. gryzoni. Produkty K-Carinura, będące rozszerzeniem popularnej marki K-Favourites, bazują na starannie dobranych recepturach, które wspierają zdrowie i dobre samopoczucie zwierząt.
– Zwierzęta domowe są częścią naszych rodzin, a ich dobrostan ma dla Polaków ogromne znaczenie. Dlatego aby wspierać zdrowy rozwój czworonogów, stworzyliśmy w Kauflandzie markę K-Carinura, która łączy wysoką jakość z przystępną ceną. Co więcej, w asortymencie tego brandu oprócz karmy znajdują się również artykuły takie jak żwirek dla kotów, a opakowania produktów z poszczególnych kategorii są zróżnicowane kolorystycznie, dzięki czemu klient może łatwiej znaleźć odpowiednią karmę dla swojego pupila. Wyróżnikiem produktów dla psów jest kolor granatowy, artykuły dla kotów oznaczone są kolorem fioletowym, a dla gryzoni – zielonym – mówi Piotr Pasierb, Dyrektor Pionu Zakupu w Kaufland Polska odpowiedzialny za tę kategorię.
Zadbaj o swojego najlepszego przyjaciela
W ofercie K-Carinura znajduje się szeroki wybór suchych i mokrych karm oraz przysmaków premium, dopasowanych do potrzeb zwierząt w różnych fazach życia – od szczeniaka po psa seniora. Ponadto wśród produktów dla kotów klienci znajdą karmę dla zwierząt po sterylizacji lub takich, które mają wrażliwy układ pokarmowy. Z kolei w ofercie dla gryzoni K-Carinura oferuje wszystko, co powinien zawierać zbilansowany pokarm królika, chomika lub świnki morskiej. Wszystkie karmy marki spełniają najwyższe standardy jakości zgodne z wytycznymi FEDIAF (Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Karmy dla Zwierząt Domowych). Produkty mają wysoką zawartość mięsa i nie zawierają sztucznych barwników, aromatów, soi czy cukru, co pozwala na zapewnienie dobrze zbilansowanej diety, dostosowanej do potrzeb czworonogów.
Dzięki K-Carinura opiekunowie mogą mieć pewność, że ich pupile otrzymują pełnowartościową, zdrową karmę. Oferta już jest dostępna w sklepach Kaufland i będzie stale rozszerzana o nowe propozycje.
Więcej informacji o marce na stronie K-Carinura, nasza nowa marka własna | Kaufland.