Kaufland zdobył Złoty Laur Klienta 2023 za najwyższą jakość i świeżość produktów w aż trzech kategoriach: owoce i warzywa, produkty z lady oraz pieczywo. Nagroda jest jednym z elementów drugiej odsłony kampanii marketingowej realizowanej pod hasłem „Gdzie przebojową świeżość mam”, w której sieć podkreśla istotę oferowania klientom wysokojakościowych produktów.
Codzienne zaangażowanie Kaufland w dostarczaniu klientom szerokiego wyboru produktów świeżych zostało docenione przez konsumentów. Na podstawie ich opinii sieć otrzymała Złoty Laur Klienta 2023 za najwyższą jakość i świeżość artykułów w trzech kategoriach: owoce i warzywa, produkty z lady oraz pieczywo. Laur Klienta to jeden z najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w Polsce, który w przypadku owoców i warzyw oraz produktów z lady Kaufland zdobył już po raz drugi.
Charakterystyczny złoty symbol medalu został umieszczony przy wyróżnionych grupach asortymentowych zarówno w sklepach, jak i w gazetkach promocyjnych, co zwraca uwagę na te produkty i ułatwia ich zidentyfikowanie. Duży wybór artykułów świeżych jest wizytówką sklepów Kaufland. Aby zapewnić ich najwyższą jakość, sieć dba o staranny dobór dostawców, bezpieczny transport, przechowywanie i ekspozycję towaru. Pracownicy dokonują wieloetapowej kontroli artykułów, która zaczyna się jeszcze przed przyjęciem towaru w magazynie. Kaufland regularnie rozwija również współpracę z regionalnymi dostawcami, skracając drogę, jaką produkty muszą pokonać zanim trafią do sklepu.
Sieć przykłada też dużą wagę do szerokiego wyboru asortymentu produktów świeżych. W ciągu roku oferta lady obsługowej obejmuje ponad 100 rodzajów wędlin, 60 rodzajów serów z różnych regionów Polski i Europy, 40 rodzajów świeżego mięsa i wyrobów mięsnych oraz różnorodne przekąski. W obszarze owoców i warzyw Kaufland zapewnia klientom przez cały rok ponad 500 różnych odmian artykułów pochodzących ze sprawdzonych upraw. Konsumenci mogą liczyć także na duży wybór pieczywa, który obejmuje regionalne chleby, bułki, słodkie i słone wypieki.
Głównymi bohaterami kampanii „Gdzie przebojową świeżość mam” są artykuły spożywcze reprezentujące poszczególne, wysoko ocenione kategorie produktowe. Spoty są obecne zarówno w telewizji, jak i w mediach społecznościowych oraz pozostałych kluczowych kanałach komunikacji cyfrowej Kaufland. Kreacje są dostrzegalne również w sklepach – w materiałach POS, gazetkach promocyjnych, aplikacji mobilnej Kaufland, a także na dedykowanej stronie internetowej.
INFORMACJA O KAUFLAND
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.