Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024

Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland Card kuponami rabatowymi w wysokości 10 zł.

Mistrzostwa Europy w Piłce nożnej rozpoczną się już w najbliższy piątek, 14 czerwca, w Niemczech, a w meczu otwarcia gospodarze zmierzą się na stadionie w Monachium z drużyną Szkocji. Pierwsza okazja do kibicowania polskiej drużynie nadarzy się równie szybko – 16 czerwca biało-czerwoni zagrają w Hamburgu z reprezentacją Holandii.

Warto kibicować naszym piłkarzom i trzymać kciuki za wynik meczu, a temperaturę emocji podkręci akcja „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”, która powiązana będzie z osiągnięciami drużyny trenera Michała Probierza. Zasady akcji są proste – wystarczy, że podczas EURO 2024 biało-czerwoni od najbliższego meczu będą strzelać gole, a za każdą celną bramkę użytkownicy Kaufland Card zyskają 10 zł rabatu na kolejne zakupy. Aby z niego skorzystać należy aktywować kupon, a następnie  wykorzystać go już dzień po meczu reprezentacji przy zakupach za min. 100 zł. Kolejne okazje do kibicowania Polakom i szanse na zdobycie nowych kuponów będą 21 czerwca – nasi reprezentanci zmierzą się wówczas w Berlinie z Austriakami oraz 25 czerwca – mecz w Dortmundzie z Francją. Akcja zaplanowana jest na cały czas trwania EURO 2024, aż do 15 lipca, dlatego warto gorąco kibicować biało-czerwonym.

Okazji do realizacji kuponów będzie wiele, bo sieć przewidziała szereg rabatów i promocji specjalnych na produkty, które pomogą zorganizować idealne kibicowanie. Można je znaleźć w najnowszej gazetce, dostępnej już od czwartku 13 czerwca. Wśród nich znajdują się oczywiście napoje i przekąski – w promocyjnych cenach, a także gadżety w postaci flag, koszulek, czapek i innych ozdób w biało-czerwonych barwach, których nie może zabraknąć w niezbędniku kibica.

Akcja „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie” w futbolowym klimacie będzie komunikowana w gazetce dla klientów, a także w kreacjach digitalowych.

Regulamin akcji znajduje się na stronie www.kaufland.pl/kauflandcard i w punktach informacji klienta w sklepach.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 246 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.