15 milionów złotych przeznaczył Kaufland na bony przedpłacone dla swoich pracowników, które zostaną przyznane wszystkim zatrudnionym w sieci w grudniu przed świętami Bożego narodzenia oraz – dodatkowo – na początku listopada. W sumie każdy pracownik może liczyć na bony o łącznej wartości do tysiąca złotych.
Jako pracodawca nieustannie dbamy o zadowolenie naszych pracowników. Chcąc zapewnić im atrakcyjne warunki zatrudnienia, regularnie analizujemy zarówno opinie personelu, jak i aktualną sytuację ekonomiczną. W związku z postępującą inflacją postanowiliśmy przeznaczyć 7,5 miliona złotych na dodatkowe bony, które pracownicy otrzymają na początku listopada w podziękowaniu za ich pracę i zaangażowanie. Razem z bonami, które nasz personel otrzymuje tradycyjnie przez Bożym Narodzeniem, przeznaczyliśmy na ten cel w sumie 15 milionów złotych – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.
W wyniku dodatkowej inicjatywy sieci pracownicy otrzymają w listopadzie i w grudniu karty przedpłacone w łącznej wysokości od 960 zł do 1000 zł w zależności od dochodów netto przypadającego na jednego członka rodziny. W okresie przedświątecznym pracownikom zostaną także przekazane upominki.
Bony bożonarodzeniowe oraz wielkanocne to nie jedyne benefity, z których mogą czerpać pracownicy Kaufland. W odpowiedzi na potrzeby personelu sieć zapewnia również m.in. bezpłatny dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, zniżki na studia, pakiety odpornościowe, a dla pracowników, którzy zostali rodzicami – wyprawkę dla niemowląt. Pracownicy mają również dostęp do internetowej platformy kafeteria MyBenefit, która pozwala na samodzielny wybór świadczeń. Lista dostępnych usług obejmuje m.in. e-kartę MultiSport, vouchery oraz zniżki do realizacji w wybranych sklepach, bilety do kina, wejściówki na najważniejsze wydarzenia kulturalne czy sportowe, a także wyjazdy wakacyjne.
INFORMACJA O KAUFLAND
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 237 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.