Kaufland otwiera kolejny sklep w Opolu. Sieć będzie operatorem spożywczym centrum handlowego Ozimska Park

Na 16 listopada zaplanowano oficjalne otwarcie centrum handlowego Ozimska Park w Opolu. Kaufland jako główny operator spożywczy, a także najemca największej powierzchni w całym obiekcie uruchomi tym samym swoją 241 placówkę w Polsce. Pierwsi klienci nowego sklepu mogą liczyć na szereg atrakcji takich jak Koło Szczęścia, poczęstunek, a także specjalną ofertę promocyjną.

Ozimska Park to jeden z największych tego rodzaju obiektów w regionie. Kaufland ze swoim marketem o powierzchni blisko 4 400 mkw. jest największym najemcą w całym centrum handlowym. W stałej ofercie sklepu do dyspozycji klientów będzie ponad 16 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych. Wyselekcjonowany i starannie skomponowany asortyment serów, wędlin, przekąsek oraz wyrobów garmażeryjnych będzie dostępny przy ladzie obsługowej, gdzie klienci będą mogli liczyć na fachową poradę personelu. Kaufland przygotował w Opolu również Strefę Świadomego Odżywiania, w której będzie można znaleźć artykuły skierowane do osób z konkretnymi potrzebami żywieniowymi, takie jak produkty bezglutenowe, z obniżoną zawartością cukru, wegańskie czy wegetariańskie.

Kaufland niezmiennie przykłada wagę do tego, aby otwierając kolejne placówki, dotrzymać obietnicy danej swoim klientom, a więc bez względu na okoliczności zapewnić im dostęp do szerokiego asortymentu produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach, a także niekwestionowaną wygodę i komfort zakupów. W związku z tym w placówce wdrożono wiele rozwiązań mających na celu usprawnienie całej ścieżki zakupowej.

Do dyspozycji kupujących oddano kasy samoobsługowe, szafki depozytowe, a także automat przyjmujący kaucjonowane butelki. W sklepie zamontowano nowoczesne ekrany cyfrowe, na których będą wyświetlane aktualne promocje, jak również informacje dotyczące zrównoważonego rozwoju. Kolejnym udogodnieniem są nowoczesne panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Kaufland Card, sprawdzić cenę produktów, a przy ladzie obsługowej – zapoznać się również ze składem produktów oferowanych na wagę. W sklepie Kaufland w Opolu klienci będą mogli korzystać również z usługi K-Scan, która umożliwia samodzielne skanowanie produktów podczas zakupów za pomocą mobilnego skanera lub smartfonu z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Usługa oprócz oszczędności czasu gwarantuje wygodę i stały podgląd koszyka zakupowego.

Kaufland sukcesywnie wprowadza rozwiązania mające na celu minimalizację wpływu działalności firmy na środowisko naturalne, dlatego w nowym sklepie w Opolu zamontowano energooszczędne oświetlenie LED, które jest standardem we wszystkich placówkach sieci.

Atrakcje z okazji otwarcia

Klienci, którzy w dniu otwarcia zdecydują się na wizytę w sklepie Kaufland w opolskim Ozimska Park, mogą liczyć na wiele niespodzianek i atrakcyjną ofertę promocyjną. Na odwiedzających czekać będą również drobne upominki w postaci brandowanych balonów oraz breloków, a także poczęstunek uwzględniający produkty z lady obsługowej Kaufland – wędliny, sery oraz pieczywo. W pasażu zlokalizowane będzie także stoisko z gorącą kawą i herbatą, a także sokami marki własnej K-Classic.

Po udanych zakupach sieć zaprasza do udziału w Kole Szczęścia, które będzie dostępne od czwartku do soboty w godzinach 10:00-18:00. Aby dołączyć do zabawy, wystarczy okazać paragon za zakupy w wysokości minimum 100 zł. W puli nagród znajdują się produkty marek własnych Kaufland takich jak K-Favourites (wyroby delikatesowe), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne dla domu) czy też bevola (kosmetyki) oraz bony na zakupy w sklepach sieci. Kaufland zadbał również o dodatkowe korzyści dla użytkowników programu lojalnościowego Kaufland Card. Po rejestracji w dniach 16-22.11 w aplikacji pojawi się kupon uprawniający do 10% zniżki na cały koszyk zakupowy.

16 listopada sklep Kaufland w centrum handlowym Ozimska Park będzie otwarty dla klientów od godziny 10:00.

 

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 241 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.