Kaufland i Henkel zachęcają klientów do wsparcia programu na rzecz dożywiania dzieci – Pajacyk

Jak wynika z badań, ponad 70% Polaków wykazuje się wrażliwością i chęcią niesienia pomocy innym ludziom. Okazją do wsparcia osób w potrzebie w najbliższym miesiącu będą zakupy w sklepach sieci Kaufland, która bierze udział w akcji dobroczynnej „Wielka siła małych gestów” na rzecz programu Pajacyk.

Kaufland jako odpowiedzialna sieć handlowa regularnie angażuje się w akcje charytatywne. Co roku w okresie przedświątecznym przeprowadza na terenie swoich marketów zbiórki żywności, a zebrane w ten sposób dary przekazuje Bankom Żywności oraz Caritas Polska. Sieć wspiera także m.in. Fundację Serca dla Maluszka, dzięki czemu dodatkowa pomoc trafia do podopiecznych organizacji, w tym do chorych dzieci i osób niepełnosprawnych. Teraz Kaufland przyłącza się do kolejnej akcji, organizowanej przez firmę Henkel. 

Od 1 września do 5 października bieżącego roku, klienci dokonujący zakupu dowolnych produktów marek: Persil, Perwoll, E, Silan, Somat, Pur, Bref, Clin, Dato oraz K2r w sklepach Kaufland, będą mogli w łatwy sposób wesprzeć program dożywiania dzieci Pajacyk. Koncern chemiczny Henkel przekaże organizacji charytatywnej część zysku ze sprzedaży artykułów wyżej wymienionych marek. 

Program Pajacyk to projekt prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną od 1998 r. z myślą o dzieciach w wieku szkolnym, które cierpią z powodu niedożywienia. Jego celem jest stworzenie najmłodszym prawidłowych warunków do rozwoju poprzez zapewnienie pełnowartościowych, zdrowych i zbilansowanych posiłków. 

   

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 237 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników. 

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.