Kaufland Card z rosnącą liczbą użytkowników. Sieć oferuje klientom moc promocji od nowych partnerów programu lojalnościowego

Kaufland Card cieszy się coraz większym zainteresowaniem Polaków. Program lojalnościowy, który swoją inaugurację miał w marcu bieżącego roku, zgromadził już ponad 3 mln użytkowników. Rośnie jednak nie tylko ich liczba, ale także portfolio partnerów programu. W ostatnim czasie do tego grona dołączyły cztery nowe firmy, a dotychczasowi partnerzy niezmiennie dostarczają klientom sieci Kaufland atrakcyjne oferty promocyjne.

CeWe, Flaconi, Wyjątkowy Prezent, Logitech i FREENOW to najnowsi partnerzy Kaufland Card, którzy nie tylko uatrakcyjniają listę marek partnerskich, ale także oferują użytkownikom programu lojalnościowego specjalne promocje. Od sierpnia klienci posiadający Kaufland Card mogą korzystać z różnorodnych kuponów rabatowych, których aktywowanie zapewnia m.in. 50 proc. zniżki na cztery przejazdy z FREENOW oraz 10 zł upustu na cztery pierwsze wypożyczenia hulajnóg, 10 proc. rabat na dedykowaną kategorię prezentów oferowanych przez Wyjątkowy Prezent czy też nawet 25 proc. zniżki przy zakupie akcesoriów Logitech. Z kolei klienci perfumerii Flaconi mogą liczyć na kupon uprawniający do 10 proc. rabatu.

„Każdy z nas oszczędza z Kaufland Card” to hasło przewodnie kampanii i zarazem motto całej inicjatywy. Chcemy oferować naszym klientom coś więcej, a najlepszym podziękowaniem za lojalność są właśnie dodatkowe benefity. Nieustannie pracujemy nad powiększaniem listy partnerów programu Kaufland Card w odpowiedzi na bieżące oczekiwania i potrzeby naszych klientów. Z początkiem września rozpoczęliśmy współpracę z marką CeWe, która zaoferowała niepowtarzalny kod rabatowy na darmowy wydruk 40 zdjęć w jakości premium. Analizując dotychczasowe wyniki naszego programu, jesteśmy dumni z sukcesu, jaki odniósł. Jednocześnie zapewniamy, że nasza strategia nie ulegnie zmianie – wciąż będziemy stwarzać osobom odwiedzającym sklepy Kaufland wiele możliwości do oszczędzania i ograniczania wydatków podczas zakupów – mówi Paulina Katana, dyrektor Pionu Planowania i Zakupu Mediów oraz CRM w Kaufland Polska.

Od momentu uruchomienia programu lojalnościowego Kaufland współpracuje również z markami takimi jak: CCC, HalfPrice, Dr. Max, FlixBus czy Helios, które regularnie przygotowują specjalne oferty dla użytkowników Kaufland Card. We wrześniu FlixBus gwarantuje 10 proc. zniżki na wszystkie przejazdy, a drogeria internetowa Dr. Max 12 proc. rabatu na cały asortyment.

Wszystkie szczegóły dot. aktualnych promocji i ofert partnerów dostępne są na stronie internetowej www.kaufland.pl w zakładce Oferty od Partnerów, a dla uczestników programu Kaufland Card również w sekcji „Oferty partnerów” w aplikacji Kaufland, a także na terminalu w punkcie informacji klienta w sklepie.