Joanna Olszewska awansowała na stanowisko Business Development Manager w Accor

Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie, awansuje Joannę Olszewską na stanowisko Business Development Managera. Jej rolą będzie podtrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi partnerami grupy w Polsce. 

 Joanna Olszewska na swoim koncie posiada ponad 12 lat doświadczenia w hotelarstwie. Przygodę z branżą rozpoczęła od stanowiska recepcjonistki w hotelu Novotel Szczecin Centrum. Następnie, już w Warszawie, pełniła stanowiska w działe rezerwacji jak również w kolejnych latach w dziale konferencji i bankietów. Dzięki nowym wyzwaniom zdobyła dodatkowe umiejętności, które umożliwiły jej dalszy rozwój. Kolejnym etapem w karierze Joanny znalazł się czterogwiazdkowy Hilton Warsaw City, gdzie pracowała jako Group, Convention & Events Sales Executive. Po dwóch latach wróciła do sieci Accor, gdzie została Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży, a następnie zasiliła szeregi Zespołu Sprzedaży Centralnej jako Kierownik ds. Klientów Kluczowych.

W swojej pracy najbardziej cenię kontakt z ludźmi i energię, jaką dają spotkania z nimi, co jest niesamowicie kluczowe w hotelarstwie. W trakcie swojej kariery miałam szansę pracować w różnych środowiskach oraz poznać obowiązki i specyfikę wielu działów funkcjonujących w branży. Mając bezpośredni kontakt z gośćmi, nauczyłam się szybko reagować na ich oczekiwania i potrzeby. Dzięki temu dziś, jako Business Development Manager w Accor wiem, jakie rozwiązanie zaproponować w rozmowach z partnerami oraz jak z powodzeniem utrzymać długofalowe relacje w biznesie – podkreśla Joanna Olszewska, Business Development Manager w Accor. 

Joanna Olszewska na stanowisku Business Development Managera w B2B Acquisition Team będzie odpowiadać za kontakty i relację z klientami korporacyjnymi oraz biznesowymi Accor z całej Polski

O ACCOR

Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 300 obiektach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio ponad 40 marek segmentu luxury, premium, midscale i economy. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Niezrównaną pozycję Accor w sektorze lifestylowym – jednej z najszybciej rozwijających się kategorii w branży – gwarantuje Ennismore, kreatywna firma hotelarska z wywodzącą się z kultury i lokalnych społeczności z bogatym portfolio przedsiębiorczych i własnych marek z jasno określonym celem. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym ponad 260 000 osób na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless, który jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Poprzez inicjatywy takie jak Planet 21 – Acting Here, Accor Solidarity, RiiSE i ALL Heartist Fund, grupa koncentruje się na tworzeniu pozytywnych działań poprzez promowanie etycznego biznesu, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska, odpowiedzialnego hotelarstwa, zaangażowania społecznego, różnorodności i inkluzywności. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia strony Accor na Facebooku oraz do śledzenia na Twitter, Facebook, LinkedIn i Instagram.